Skip to content

חיים חדשים ל"אלומה בכפר"

רשת האירוח הכפרי אוליב, אשר פתחה בחודש שעבר את מלון "אבני החושן" בצפת, מתרחבת ופותחת השבוע את כפר הנופש "אלומה בכפר" במושב רמות נפתלי, שבגליל העליון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אלומה בכפר - 16 בקתות, ספא ומסעדת שף, צופים על רמת הגולן ועמק החולה. (צילום: רון שלף)
אלומה בכפר - 16 בקתות, ספא ומסעדת שף, צופים על רמת הגולן ועמק החולה. (צילום: רון שלף)

רשת האירוח הכפרי  O-live פותחת השבוע את כפר הנופש "אלומה בכפר" במושב רמות נפתלי, שבגליל העליון. "אלומה בכפר" נבנה לפני שנים אחדות כאוברז' על ידי היזמים אלפא ואילן פרי. בני הזוג הקימו תחילה את מסעדת אלומה (1998) בגליל המערבי,  ואחר כך החליטו להרחיב את קונספט האירוח ויצרו אחוזת נופש עם חמש בקתות ומסעדה, עשויים מבולי עץ ארז אדום, אותם הביאו מיערות קנדה.

עתה נרכש כפר הנופש על ידי הרשת, עבר שיפוץ ונבנו בו בקתות חדשות, בהשקעה של מיליוני שקלים. "אלומה בכפר" מונה עכשיוו 16 בקתות אירוח, הכוללות ספא ומסעדת שף, אשר תיפתח במהלך החודש הקרוב. בקתות העץ מיובאות במיוחד מסקנדינביה והן מרווחות ומאובזרות.

כפר הנופש משקיף על רמת הגולן ועמק החולה, ושוכן באזור של כרמים ויינות בוטיק, מסלולי טיולים ואטרקציות שונות לכל המשפחה. אורחי המקום ייהנו מהטבות לאטרקציות באזור: ביקור ביקבים הסמוכים, רפטינג בנהר הירדן, ועוד.

כפר הנופש החדש נמנה על מלונות הבוטיק של רשת O-LIVE, ביניהם, כפר הנופש דולפין וילג' על חוף הים בשבי ציון, אחוזת הבוטיק המפוארת O-LIVE in בכפר תבור, כפר הנופש בריזה במושב רמות, וילה בכפר במושב כפר יחזקאל – אשר מדורגת במקום הראשון באתר "מפה" ובאתרים הבינלאומיים TripAdvisor ו- booking, – ומלונות נוספים.

המחירים ב"אלומה בכפר" נעים בין 650 שקל ללילה באמצע שבוע ועד 1,200 שקל בסוף שבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן