Skip to content

ללכת עם עדי הימלבלוי

השחקנית והדוגמנית חברה לצוות מעצבי רשת TO GO והתוצאה: קולקציית קפסולה של סנדלים ונעליים לצעירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת עונת הקיץ החליטה עדי הימלבלוי, הפרזנטורית של רשת נעלי "TO GO", שהיא מעוניינת גם לעצב נעליים. לשם כך היא חברה לצוות מעצבי הרשת ובימים אלה הם משיקים את קולקציית הקפסולה לצעירות "To Go by Adi Himilbloy". בקולקצייה סנדלים ונעליים שעוצבו על-ידי הימלבלוי על-פי הטאץ' וההשראות האופנתיות שלה: פסטיבל וודסטוק, שנות ה- 60 וימי הדיסקו הפרועים.

צילום: עידו לביא
צילום: עידו לביא

איילת עוז, מנהלת השיווק של המותג, סיפרה שהימלבלוי אוהבת להיות מעורבת הרבה מעבר להיותה רק פרזנטורית. החיבור המוצלח בין המותג לשחקנית, שצעירות רבות רואות בה אייקון אופנה, הוביל לעיצוב קולקציית הקפסולה. הילמלבוי הייתה מעורבת לא רק בתהליך עיצוב הקולקציה, אלא גם בבחירת הצבעים והחומרים. הימלבלוי אמרה, שהשקת הקולקציה לצעירות מחברת בין שתי האהבות שלה – עיצוב ונעליים. בחצי השנה האחרונה עבדה על עיצוב הדגמים בצמוד למעצבי הרשת, שהעניקו לקולקציה את ההכוונה המקצועית. ביחד חיברו את הטעם האישי וההשראות שלה לקולקציה מגוונת. "המטרה שלי הייתה ליצור קולקציה קיצית, טרנדית וצעירה שכל אחת תוכל למצוא בה את זוג הנעליים אליו היא מתחברת. מגוון הדגמים הגדול יחסית לקולקציות קפסולה, נובע מהשראות שונות שהיה חשוב לי לשלב, כמו גם טרנדים בעולם האופנה. אני מאמינה שמדובר בסנונית ראשונה לשיתוף פעולה ארוך עם רשת "TO GO", שאפשרה לי לצאת עם קולקציה שאני אישית מחוברת אליה מאוד."

צילום: יח"ץ
צילום: יח"ץ

בקולקציה 9 דגמים, כל דגם עוצב ב-3 צבעים שונים ובטווח מידות של 36-41. הקולקציה צעירה ואופנתית, ומתאימה לנערות ולנשים המחפשות נעליים אופנתיות ליומיום ולשעות הערב.
בין פריטי הקולקציה: סנדלי פלטפורמה בהשראת שנות ה-60, וימי הדיסקו הפרועים; נעלי סירה בהשראה מטאלית: נעלי סירה שעוצבו הן כנעלי סירה שטוחות והן כנעליים עם עקב גבוה בהשראת מסיבות הדיסקו של שנות ה-80.; סנדלי פיפ טאו עם רצועות משתלבות, וסנדלים שטוחים בהשראת פסטיבלי המוסיקה; וסנדלים בסגנון וינטג'.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן