Skip to content

חשוד בגניבת משאיות ותכולתן במהלך עבודתו בחברות הובלה

משטרת ישראל עצרה הבוקר גבר תושב אבו גוש, שעל פי החשד נהג להתקבל לחברות הובלה כנהג משאית וביום הראשון לעבודתו נעלם עם תכולתן היישר לשטחים. החשוד יובא מחר להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב אבו גוש ממצא שיטה יעילה לגנוב משאיות. הוא נהג להתקבל לעבודה בחברת משאיות, לעורר אמון אצל מעסיקיו וביום שבו קיבל לידיו משאית לעבודה, היה נעלם יחד איתה עם תכולתה ומוכר אותה בשטחים. כך הותר היום (ראשון) לפרסום.

על פי פרטי הפרסום, התקבלו במשטרת ישראל מספר תלונות הנוגעות לגניבתן של משאיות על תכולתן. המשותף לכולן הייתה העובדה שהחשוד, גבר בשנות השלושים לחייו, נהג להתקבל לעבודה בחברות המשאיות המספקות שירותי תובלה תוך שהוא מתחזה כל פעם לאדם אחר ומשתמש בתעודות זהות מזויפות. לאחר שעורר את אמון המעסיק ועבר את שלבי הקבלה לחברה, הייתה נמסרת לידיו משאית להובלה ליעדים שונים ואז, כבר ביום הראשון לעבודתו, החשוד היה נעלם עם המשאית בלי לומר שלום.

יחידת אתגר במשטרה ניהלה חקירה סמויה שבמהלכה נאספו ראיות על שבעה מקרים שונים שעל פי החשד בוצעו באותה השיטה על ידי החשוד. היום נעצר החשוד ומחר יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. היקף העבירות אותן ביצע לכאורה מוערך על ידי המשטרה ביותר מ-1.5 מיליון שקל, אותם הספיק הגנב לצבור במשך תקופה של חצי שנה.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן