Skip to content

תג מחיר באבו גוש: הפרקליטות הוסיפה לכתב האישום נאשם נוסף

הבוקר הוסיפה פרקליטות מחוז ירושלים לכתב האישום את אריאל פרל מיצהר, שמואשם אף הוא בהשחתת מקרקעין וחבלה במזיד מתוך מניע גזעני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז ירושלים, תקנה הבוקר (שני) את כתב האישום שהגישה אתמול נגד קטין תושב יצהר בשומרון, לפיו הוא מואשם שהגיע יחד עם אחרים לאבו גוש ליד ירושלים ושם ריסס כתובות נאצה וניקב צמיגים של עשרות מכוניות. זאת, על "רקע גזעני אידיאולוגי כנגד הציבור הערבי בישראל". בכתב האישום המתוקן הוסיפה הפרקליטות באמצעות נציגה, נאשם נוסף – אריה פרל, תושב יצהר בן 21, המואשם בהשחתת פני מקרקעין וחבלה במזיד ברכב מתוך מניע גזעני.

אבו גוש - כתובות נאצה על רקע גזעני (צילום מסך)
אבו גוש - כתובות נאצה על רקע גזעני (צילום מסך)

על פי כתב האישום המתוקן, קשרו הנאשמים ואחרים, שזהותם אינה ידועה, קשר לפגוע בכלי רכב בדרך של ניקוב צמיגיהם וריסוס סיסמאות בישוב אבו גוש, על רקע גזעני אידיאולוגי נגד הציבור הערבי בישראל. על מנת לקדם את הקשר ולהוציאו אל הפועל, הצטיידו הנאשמים והאחרים בתרסיס צבע וכלים חדים שישמשו בידם לניקוב הצמיגים.

ב-17.6.13 הגיעו הנאשמים והאחרים באוטובוס אל היישוב קריית ענבים ממנו צעדו אל אבו גוש. בסביבות השעה 2:30, בחסות החשכה, הגיעו לרחוב הנטאף באבו גוש וכתבו על אחד הרכבים במקום וכן ריססו על גדרות במקום כתובות "גזענות או התבוללות" וכן "ערבים החוצה".  בנוסף, הנאשמים והאחרים ניקבו את צמיגיהם של רכבים שחנו באותה העת ברחוב, והכול מתוך רצון לפגוע ברכבים השייכים לתושבים הערבים הגרים במקום. במסגרת זו ניקבו הנאשם והאחרים את צמיגיהם של כ-34 רכבים. תוך כך ביקשה הפרקליטות מבית המשפט את מעצרם עד תום הליכים.

[related-posts]



 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן