Skip to content

Design Asperger: מעצבים למען בעלי תסמונת אספרגר

ביום שישי הקרוב (13.6) יתקיים אירוע Design Asperger - תערוכה ויריד מכירות של יצירות מעצבים מובילים. הכנסות האירוע מיועדות לקידום שילובם של בוגרים עם אספרגר בעולם העבודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת ה- Design Asperger שיתקיים בעוד יומיים, יציעו למכירה בעלי תסמונת אספרגר עבודות העיצוב של 15 אמנים מובילים, ביניהם: רון ארד, לורי רקנאטי, סיוון שטרנבך, גלריה ארטישוק ואריאל צוקרמן. מחירי הפריטים ינועו בין 1,000-30,000 שקל.

עמותת אספרגר ישראל ועמותת אפי – אספרגר ישראל (עמותת הורים), יזמו אירוע ייחודי זה, שהכנסותיו יועברו במלואן לתקצוב פרויקטים לקידום שילובם של בוגרים עם אספרגר בעולם העבודה, בתפקידים שהולמים את כישוריהם הייחודיים וצרכיהם.

עיצוב: נועם דובר ויואב רכס
עיצוב: נועם דובר ויואב רכס
עיצוב: נועם דובר ומיכל צדרבאום
עיצוב: נועם דובר ומיכל צדרבאום

מהי תסמונת אספרגר? – מגבלה נוירולוגית התפתחותית המתבטאת בקשיים באינטראקציה חברתית ותקשורת בין אישית, ובקושי להסתגל לשינויים ומצבים בלתי צפויים. לאנשים עם התסמונת אינטליגנציה תקינה, ולעתים קרובות אף גבוהה מן הממוצע, יכולות מילוליות טובות וזיכרון מעולה לפרטים. קיים פער משמעותי בין יכולותיהם הקוגניטיביות והמילוליות לבין תפקודם בחיי היומיום. ההתמודדות עם התסמונת מלווה את האנשים עם אספרגר ומשפחותיהם לאורך החיים.

עיצוב: קרמיקה ניצה יפה
עיצוב: קרמיקה ניצה יפה
עיצוב: Knots studio
עיצוב: Knots studio

Design Asperger – תערוכה ויריד מכירות
יום שישי, 13.6.2014, בין השעות 10:00-15:30
מרכז נווה שכטר – רח' שלוש 42, נווה צדק, תל אביב
אירוע פתוח לקהל הרחב. הכניסה חופשית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן