Skip to content

בקרים סמויים יפקחו על רמת השירות ברכבת ישראל

חברת סיסטם זכתה במכרז של משרד התחבורה למתן שירותי בקרה על איכות השירות של רכבת ישראל, החל מהחודש הבא. השר כץ: הבקרים יעקבו אחר רמת השירות לנוסע ברכבת ועמידה במדדים וסטנדרטים שנקבעו על ידי משרד התחבורה במטרה לשפר את השירות לנוסע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת סיסטם (System) למתן שירותי בקרה וביקורת זכתה במכרז של משרד התחבורה למתן שירותי בקרה על איכות השירות של רכבת ישראל. זאת, בעקבות החלטת שר התחבורה, ישראל כץ, לשפר את השירות לנוסע ברכבת ישראל. במסגרת זו יופעלו לראשונה בקרים סמויים וגלויים, בכל שעות הפעילות של הרכבת. הבקרים יעקבו אחר רמת השירות לנוסע ועמידה במדדים וסטנדרטים שנקבעו על ידי משרד התחבורה.

רכבת ישראל. בודקים את רמת השירות ואיכותו (צילום: שרית פרקול)
רכבת ישראל. בודקים את רמת השירות ואיכותו (צילום: שרית פרקול)

לאכוף חריגות

השר כץ ציין כי פעילות הבקרה ברכבת ישראל, תאפשר למשרדו לאכוף מנהלית חריגות קיימות במתן השירות ותאפשר למקבלי ההחלטות במשרד להתבסס על מידע אמין ועדכני, בכל הנוגע לשירות ברכבת. החברה צפויה להתחיל את פעילותה ברכבת במהלך החודש הבא.

חברת סיסטם שזכתה במכרז תידרש להקים ולהפעיל מערך בקרה על איכות השירות של רכבת ישראל, תוך מתן דגש מיוחד על רמת השירות לנוסע שתכלול, בין השאר, את דיוק זמני היציאה וההגעה של הרכבת, צפיפות ברכבות ועיכובים בתחנות.

בקרה על מגוון שירותים

כמו כן, תבצע החברה בקרה על מגוון השירותים הניתנים במתחם תחנות הרכבת וברציפים וכן על אתר האינטרנט של הרכבת המספק מידע עדכני לציבור על פעילות הרכבת, המוקד הטלפוני, נוהלי הגשת תלונות, איתור כבודה וטיפול בתלונות.

המכרז למתן שירותי בקרה על איכות השירות של רכבת ישראל, פורסם במסגרת הקמתה של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה הכוללת אגף בכיר רגולציה על הרכבת. אחד היעדים שהוצבו בפני אגף הרכבות, הוא שיפור רמת השירות ברכבת ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן