Skip to content

חיילת מסרה למאהבה הערבי ובן דודו את נשקה

מכתב אישום נגד ואליד עפיפי וואיל בשארה, תושבי נצרת, עולה כי לוחמת בצה"ל התאהבה בעפיפי, הגיעה אליו לנצרת ושוכנעה למסור לו את ה-M16 שברשותה. הנשק נלקח והשניים ביימו פריצה לרכבם ודיווחו למשטרה על המקרה. ערנות החוקרים חשפה את הסיפור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום נגד שני בני דודים תושבי נצרת מייחס להם ביצוע  עבירות של קשר לפשע, הובלה  ונשיאה של נשק, גניבה על ידי עבד ציבור, ירי במקום מגורים ושיבוש מהלכי משפט. האישום הוגש היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בנצרת.

השניים ביימו אירוע פריצה לרכבם ודיווחו על גניבת נשק השייך ללוחמת בצה"ל, שקיימה קשר רומנטי עם אחד מבני הדודים. רק ערנות שוטרי הסיור וחוקרי משטרת נצרת, להם דווח אירוע הגניבה כביכול, גרמה למעצר השלושה וחשיפת המקרה.

מכתב האישום והבקשה להארכת המעצר עד תום הליכים של השניים, אותם הגישה היום  עורכת הדין אליזבט קדמון מפרקליטות מחוז צפון, עולה כי  השניים, ואיל בשארה בן 28 ו-ואליד עפיפי בן 26, יצאו לבלות עם ס.ק, חיילת בתפקידי לחימה בדרום. היא הגיעה ב-25 למאי שעבר לנצרת לבקר את עפיפי, איתו קיימה בעבר קשר רומנטי שנותק. החיילת, כך עולה מכתב האישום, ביקשה לחדש את הקשר עם עפיפי  לאחר מספר חודשים בהם נותק הקשר בינה לבינו והגיעה לעיר כשהיא נושאת עמה נשק צה"לי מסוג M-16 קצר ומחסנית עם כדורים.

עפיפי שציפה לבואה שכר עבורה חדר במלון  "סנט גבריאל" בנצרת. לאחר שפגש בה והביאה למלון, היא נכנסה לחדר, התרעננה ונחה, ועפיפי חזר לביתו. בשעה 21:00  הגיעו עפיפי עם בן דודו בשארה  למלון ואספו את ס.ק. לבילוי משותף בנצרת, כאשר  הנשק נשאר במלון. השלושה יצאו לבלות כשבשארה נוהג  ברכב ללא ביטוח וללא רישיון נהיגה. תוך כדי נסיעה עצרו השלושה בעיר ורכשו משקאות אלכוהוליים. אחרי ששתו החל בשארה לגלות עניין בנשק שהושאר במלון. לקראת השעה עשר בערב נעתרה החיילת להפצרות השניים, חזרה עמם למלון, נטלה את הנשק ויצאה עם השניים להמשך הבילוי.

השלושה יצאו לכביש בעיר, ירדו מהרכב ושם ירו שני הבני הדודים מהנשק, כשהלוחמת גם היא יורה ומפגינה את כישוריה. בשלב זה, כך עלה מחקירת החיילת,  בשארה גילה עניין באפשרות שס.ק תשיג עבורו רובה סער מסוג קלצ'ניקוב וחימוש של אלף כדור, אך נענה על ידיה בשלילה. השלושה המשיכו לפארק בנצרת, ירדו מהרכב כשהנשק נותר נעול ברכבם. שם, בפארק, לאחר ששתו שוב אלכוהול פנה בשארה לס.ק וביקש ממנה שתמסור לו את נשקה. היא חששה לגורלה וסירבה, אך בשארה התעקש והרגיע אותה בהבטיחו לה שהיא לא תסתבך וכי היא לא תהיה קשורה לעניין.

בשארה ניגש אל הרכב ונטל את הנשק ושני בני הדודים ביקשו מהחיילת להמתין להם לא רחוק מהרכב והלכו למקום לא ידוע  כשהנשק איתם. כששבו השנים ללא הנשק הם החליטו לביים פריצה לרכבם. הם שברו את חלונות הרכב ואז קראו לחיילת והנחו אותה לומר למשטרה כי הרכב נפרץ והנשק נגנב. עפיפי צלצל למשטרה ודיווח על רכבו שנפרץ ועל הנשק שנגנב.  החיבור בין הלוחמת לשניים נראה מוזר לשוטרי הסיור ולחוקרי המשטרה. לכן, בעת הגשת התלונה וחקירת השלושה במשטרה הגיעו השוטרים אל מצלמות האבטחה בפארק ושם נראו השלושה נהנים, שותים ומבלים ליד רכבם. כשהטיחו החוקרים את העובדות בפני המתלוננים על גניבה כביכול, צצו ועלו סתירות וסדקים בין העדויות והסיפור כולו נחשף.

השלושה נעצרו ונגד השניים הוגש כתב האישום. פרקליטות מחוז דרום בצה"ל תגיש מחר ככול הנראה כתב אישום נגד החיילת.  יצוין כי שני בני הדודים לא שיתפו פעולה בעת חקירתם,  שמרו על זכות השתיקה וסירבו לחשוף להיכן הובילו את הנשק והוא לא נמצא. בנוסף לסעיפי האישום בהם מואשמים השניים, בשארה הואשם גם בנהיגה ללא רישיון וללא כיסוי ביטוחי כחוק.

 

 

3 Comments

  1. עירית רוזנבלום
    12 ביוני 2014 @ 19:12

    משפחת עפיפי היא משפחה מכובדת בנצרת

    • ניר
      12 ביוני 2014 @ 19:47

      עירית רוזנבלום זה לא קשור גם משפחתה של חנין זועבי היא משפחה מוכרת ומכובדת בנצרת הנשק כנראה ואני מקווה לא היה לביצוע רצח על רקע לאומני מעשה חמור מאוד ואני מקווה שהחיילת תקבל עונש חמור ביותר

  2. ניר
    12 ביוני 2014 @ 18:06

    איזה צבא ואיזה חומר למגיסים לצה"ל ענת קם את לא לבד

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן