Skip to content

במקום להפעיל כוח נגד אבו מאז, עדיף שנפסיק לשחרר מחבלים

כך אומר ראש השב"כ לשעבר, יוןבל דיסקין, בעמוד הפייסבוק שלו. "44 ניסיונות שסוכלו בשנתיים האחרונות מדברים בעד עצמם", אומר דיסקין. "אז בלי פופוליזם זול של בואו נפעיל עוד כוח והבעיה תיפתר. זו הבעיה העיקרית במצב הנוכחי וכאן לממשלה ולמחוקקים יש מה לעשות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, תוקף את הקוראים להפעיל כוח נגד אבו מאזן והפלסטינים – וקורא, במקום זה, להפסיק לשחרר מחבלים מהכלא.

להפסיק שחרורי מחבלים. דיסקין (צילום: דן בר דוב)
להפסיק שחרורי מחבלים. דיסקין (צילום: דן בר דוב)

"אני קורא מומחים הממליצים להפעיל כוח כנגד אבו מאזן ובכלל נגד הפלסטינים וכך הבעיות ייפתרו להן…. איני מקבל את זה", כתב דיסקין בעמוד הפייסבוק שלו.

"צריך למצוא את הנערים הנעדרים/חטופים. וצריך להתאחד בתחושת שותפות הגורל ובדאגה לנערים ובמאמצים לאתרם ולהחזירם למשפחותיהם אבל האמירות על עוד כוח כאילו לא הפעלנו ואיננו מפעילים כוח בשוטף… מי כמוני שהיה שם כל כך הרבה שנים יעיד על כך.

"עדיף שנחשוב על הפסקת שחרור מחבלים בעבור חיילים חטופים, או על הפסקת שחרור מחבלים במקום הקפאת הבניה בהתנחלויות במהלך השיחות עם הפלסטינים", כותב דיסקין. "שחרורים אלו הם המניע העיקרי לפיגועי חטיפה נוספים!!

"44 ניסיונות שסוכלו בשנתיים האחרונות מדברים בעד עצמם", אומר דיסקין. "אז בלי פופוליזם זול של בואו נפעיל עוד כוח והבעיה תיפתר. זו הבעיה העיקרית במצב הנוכחי וכאן לממשלה ולמחוקקים יש מה לעשות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן