Skip to content

חדש על המדף: המשקאות שמרעננים את הקיץ

מבחר גדול של משקאות חדשים שוטף את מדפי המזון • מקררים את הקיץ המהביל עם וודקה, יין ורוד, מיצים במבחר טעמים ואפילו סיידר כוהלי ומוגז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וודקה תיאו ג'בוטיקבה

וודקה תיאו (האח של וודקה ואן גוך), משיקה במיוחד למונדיאל והישר מריו דה ז'נרו: טעם הג'בוטיקבה. הוודקה עשויה מהפרי האקזוטי, ג'בוטיקבה. הפרי מגיע מברזיל, שם הוא צומח באזורי הכפרים, והטעם שלו מתוק, עסיסי ומרענן.

הבקבוק מעוצב בסגנון ברזילאי, שמזכיר את קצב הקרנבל. אפשר לראות שילוב של צבעי הדגל של ברזיל, הצהוב והירוק, יחד עם אשכול הפרי והצבע האדום של הוודקה. הטעם החדש מצטרף לסדרת הטעמים הקיימים: תפוח אדום, עוגה, מסטיק והקלאסית. הייצור ומרכיבי הוודקה נבחרים בקפידה רבה, מחומרים טבעיים וללא שימוש בתמציות או חומרי צבע.

מחיר מומלץ לבקבוק 750 מ"ל: 109 שקל.

ודקה תיאו ג'בוטיקבהוודקה תיאו ג'בוטיקבה

יין רוזה, מאסי 2013

מרענן קייצי נהדר הוא יין הרוזה, שאידיאלי לצד ארוחה רומנטית לאור נרות. זהו רוזה פירותי ורענן המיוצר מענבי רפוסקו הגדלים בכרמי "סטרדה דל מליונה" שבצפון איטליה. חלק קטן מן הענבים עובר צימוק חלקי לאחר הבציר בשיטת האפסימנטו, המעשירה את הפרי בחומצה ומעניקה לענבים רעננות ואלגנטיות.

ליין גוון ורוד סלמון בוהק עם השתקפויות אדום דובדבן. הבשומת מעלה תותי בר, פטל ודובדבן. זהו יין אידיאלי כאפריטיף, שמשתדך נפלא גם לצד מנות פסטה ופירות ים.

מחיר מומלץ לבקבוק 750 מ"ל: 99 שקל.

רוזה די מאסי 2013רוזה די מאסי 2013

מיצי קיץ מרעננים

חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", משיקה סדרה חדשה של מיצים בשלושה טעמים יחודיים ומרעננים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הסדרה החדשה מלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, סלולר ובמדיה החברתית, בהיקף כספי של 2.5 מיליון שקלים.

המיצים החדשים, העשויים מ-100% מיץ, מיוצרים ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. הטעמים יהיו זמינים בחודשי הקיץ וישווקו במהדורה מוגבלת, בבקבוק של 1 ליטר שעוצב באופן יחודי עבור הסדרה החדשה.

מחיר מומלץ לבקבוק 1 ליטר: 12 שקל.

סדרת 100% מיץ פרימורסדרת 100% מיץ פרימור

סיידר תפוחים כוהלי, מוגז ומרענן

טחנת הסיידר המשפחתית, ווסטונס, פועלת משנת 1880 בכפר קטן במערב אנגליה. הסיידרים מתיישנים בחביות עץ אלון ענקיות תוך שימור שיטות הייצור המסורתיות. עתה מגיע לארץ ווסטונס סיידר פרימיום עם 4.5% כוהל. זהו סיידר תפוחים חצי יבש בצבע ענברי עמוק.

הסיידר ניחן בבשומת של תפוחים בשלים, מוגז, מרענן ועשיר בטעם. מגוון הסיידרים של ווסטונס מתאים גם לרגישים לגלוטן ולחולי צליאק. סדרת הסיידרים של ווסטונס מיובאת לארץ על ידי חברת נורמן פרימיום.

מחיר מומלץ לבקבוק 330 מ"ל: 13 שקל, 1/3 ליטר חבית: 26 שקל, 1/2 ליטר חבית: 29 שקל.

ווסטונס פרימיום סיידרווסטונס פרימיום סיידר

360 מעלות של וודקה

כספי משקאות משיקה בישראל את וודקה פרימיום Three Sixty, מבית יצרנית ליקר הדבש המפורסם בעולם: "ברנייגר". הוודקה משווקת בבקבוק יוצא דופן בעיצובו: דופן הבקבוק עשויה מתבליטים בצורת יהלום וכוללת תווית מקטיפה. העיצוב המרשים מקנה לבקבוק מראה אלגנטי ויוקרתי.

הוודקה מיוצרת בתהליך זיקוק ייחודי המשלב סינון באמצעות אבקת יהלומים המעניקה למשקה טעם נקי וחלק. 37.5% כוהל.

מחיר מומלץ לבקבוק 750 מ"ל: 79 שקל. מחיר מארז הכולל בקבוק + כוס מהודרת: 89 שקל.

וודקה 360

וודקה 360

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן