Skip to content

ברכב הפרטי הוסתרו 158 אלף שקל

במטבע ישראלי, במט"ח ובהמחאות. מס הכנסה ביצע היום 171 ביקורות במוסכי רכב ובשירותים נלווים בתל אביב. בעשרה עסקים שנבדקו נמצא, כי בעלי העסק לא רשמו הכנסות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בביקורת שבוצעה יל ידי מבקרי מס הכנסה בתל אביב נתפס בעל עסק לתיווך במוניות שהחביא ברכבו הפרטי כסף במזומן בסכום של 96 אלף שקל במטבע ישראלי ומט"ח וצ'קים בסכום של 62 אלף שקל, שאותם לא רשם בספרי העסק. לדבריו, הדולרים והאירו שנתפסו הם שלו בעוד הכסף בשקלים שולם לו מאז תחילת השנה וטרם הספיק להפקידו בבנק, באשר לצ'קים הוא טען שהם לפיקדון בלבד. בעל העסק זומן לחקירה.

משרד מס הכנסה תל אביב 3 ייחד את מבצע הביקורות שלו בענף מוסכי הרכב ושירותים נלווים, כגון: תיווך רכב ואביזרי רכב. הבוקר יצאו צוותי ביקורת לשטח וביצעו 171 ביקורות בעסקים ברחבי העיר תל אביב, ב- 10 עסקים שנבדקו נמצא, כי בעלי העסק לא רשמו הכנסות.

לא רשם קבלות

בעל חברה לניהול מוסך, אשר לא רשם שוברי אשראי בסכום של כ-141 אלף שקל, טען כי כרטיסי האשראי משמשים גיבוי לצ'קים, אם הצ'ק מכובד, הוא משמיד את השובר. בעל עסק למכירת אופנועים וקטנועים שלא רשם בשלשת החודשים האחרונים כ-24 אלף שקל ששולמו לו בגין מכירות הבטיח להוציא קבלות "בזמנו החופשי", בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב – כשאין לחץ. לדרישת המבקרים, בעל העסק הוציא מיד קבלות.

בעל העסק נמלט

בעל עסק לשטיפת רכבים נס על נפשו כאשר המבקרים הזדהו כאנשי מס הכנסה. העובדה שבמקום המתינו חמישה כלי רכב לשטיפה, לא מנעה ממנו לברוח. הטיפול ב"נמלט" הועבר לחקירות מס הכנסה תל אביב.

בעל עסק למכירת אופניים הפועל מזה שלושה חודשים ללא פתיחת תיק ברשות המסים וללא ניהול ספרי עסק סיפר כי מכר רק 3 זוגות אופניים בסך כולל של 9,600 שקל, שכמובן לא נרשמו. הוא הוסיף ואמר שבכוונתו לפתוח בקרוב תיק במס הכנסה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן