Skip to content

יש חדש תחת השמש

למרות שהקיץ טרם החל רשמית, הזיעה והשמש כבר כאן מזמן. עדכון על מוצרים חדשים על המדף: בתחום התכשירים נגד השמש, בתחום הדאודורנטים וגם על קרם עיניים חדש, כולל המלצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מימין: הסדרות החדשות של ד"ר פישר אולטרסול להגנה מפני השמש. משמאל: הסדרה החדשה להגנה מפני השמש של חברת CHIC. צילומי האווירה מתוך קולקציית הקיץ של חברת NEXT. צילומים: יח"ץ
מימין: הסדרות החדשות של ד"ר פישר אולטרסול להגנה מפני השמש. משמאל: הסדרה החדשה להגנה מפני השמש של חברת CHIC. צילומי האווירה מתוך קולקציית הקיץ של חברת NEXT

חברת "CHIC" החלה לשווק מוצרים להגנה מפני השמש: יצרנית הקוסמטיקה והטיפוח הישראלית משיקה העונה את סדרת Friendly Sun: תכשירי הגנה נגד השמש שעומדת בתקן האירופאי והאוסטרלי. התכשירים בסדרה, למבוגרים ולילדים, הם היפואלרגנים ומכילים חומרים פעילים שהופקו מאצה אדומה. מחקרים רבים הוכיחו את יעילות חומרים אלו לשיפור מיצוק העור ולמניעת הופעת קמטוטים, קמטים וכתמי שמש. הסדרה כוללת גם תרסיס שקוף ותחליב שמיועדים לתת הגנה מקסימלית לעור בהיר מאוד. תכשירי הסדרה מקנים הגנה מקסימלית מקרני השמש המזיקות וגם שיפור ניכר במיצוק וברכות העור. בסדרה גם ג'ל אלו וורה במרקם קל לספיגה, להרגעת העור ולהקלה במקרה של כוויות שיזוף, גירויים וגירודים.

גם חברת ד"ר פישר אולטרסול מחדשת: ד"ר פישר אולטרסול, מותג ההגנה מפני השמש, משיק שתי סדרות חדשות: אולטרסול Wet'n Go ואולטרסול Free. סדרת אולטרסול Wet'n Go כוללת ארבעה תרסיסים רציפים בעלי פטנט טכנולוגי חדשני שמאפשר הגנה על עור רטוב מיד עם היציאה מהמים. התרסיסים מכילים פורמולה חדשנית שמכילה את רכיב ה- Advantage plus, פטנט ייחודי –  היוצר פילם אחיד ושקוף הנצמד לעור הרטוב, מונע הלבנה במגע עם המים ושומר על הגנה מפני השמש בנוכחות מים. הסדרה היפואלרגנית, אינה כוללת פראבנים, מכילה קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, להגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על בריאות העור בטווח הארוך. הפורמולות נמרחות בקלות, אינן שמנוניות ונספגות במהירות. סדרת אולטרסול Free, מציעה הגנה מותאמת לאנשים בעלי עור רגיש, לגוף ולפנים. בסדרה שלא נוסתה על בעלי חיים גם אין פראבנים, אין שמנים, אין בושם וצבע, אין מרכיבים מן החי ואין גז בוטאן בספריים הרציפים.

דבר הנסייניות: ההתלהבות הגדולה ביותר בקרב הקבוצה שיצאה לשפת הים היתה מה- אולטרסול Wet'n Go Young SPF30. ספריי שקוף להתזה בניחוח אקזוטי. המגע שלו על העור קריר ונעים והוא נוח למריחה ולכיסוי מירבי. הקרם מותאם לעור רגיש והגן גם במהלך השהייה בים. להשלמת ההגנה מרחנו כולנו, כולל בעלת העור הרגיש שבינינו, את הג'ל לפנים מסדרת Free, בהגנה של SPF50. הג'ל נעים למגע, בעל מרקם קליל ופחות שמנוני מקרמים אחרים, ונספג במהירות.

ליידי ספיד סטיק. צילומים: יח"ץמותג הדאודורנטים ליידי ספיק סטיק משיק סדרת קיץ חדשה

סדרה חדשה "Fresh and Essence"  בניחוח קליל של פירות קיץ – אבטיח, דובדבן, פטל, סחלב ואירוס פראי – עם הגנה מלאה מפני זיעה ועור יבש לרעננות מתמשכת. בסדרה ספריי אנטי-פרספרנט ללא אלכוהול, לא דביק ואינו משאיר כתמים; ודאודורנט-סטיק לנשים פעילות.

 

פבוניה. צילום: יח"ץ

חברת הקוסמטיקה "פבוניה בוטניקה" השיקה קרם עיניים חדש. קרם העיניים החדש – Myoxy-Caviar Timeless Eye Contour – משלב רכיבים משובחים מן הצומח ותמצית של קוויאר טהור, המהווה אלטרנטיבה צמחית לפעולת הבוטוקס. הקרם מוריד נפיחות באזור העיניים, מפחית כהות מסביב לעיניים, ומשפר משמעותית את האלסטיות וטקסטורת העור.

אופן שימוש: לאחר ניקוי הפנים והעיניים, יש למרוח מדי ערב כ- 2-3 טיפות (לפי הצורך), סביב מתאר העיניים ולהימנע ממגע ישיר עם העיניים. לקבלת תוצאות אופטימליות מומלץ להשתמש בתכשיר במשך שלושה שבועות לפחות. מומלץ לשימוש בעור בוגר, החל מגיל 40 ואילך.

דבר הנסיינית: הקרם נספג במהירות, נעים למגע ונותן תחושה של לחות ורעננות נעימה. תחושת היובש מסביב לעיניים נעלמה. לאחר שימוש רציף של שלושה שבועות ניכר שיפור בנפיחות מסביב לעיניים. המחיר של הקרם, 819 שקל, מרתיע. חכו למבצעים, כי בכל זאת, מדובר בבקבוק ובו כמות כפולה – 30 מ"ל ולא 15 מ"ל כמו בתכשירים אחרים לטיפוח עיניים. בנוסף, מדובר בכמות קרם שמספיקה לתקופה ארוכה: הקרם מגיע בבקבוק זכוכית עם משאבה, שמאפשרת שאיבה של כמות קטנה ללא בזבוז. לחיצה אחת מספיקה לשימוש לשתי העיניים.

ד"ר פישר וחלאבין. צילומים: יח"ץ

 

ועוד על מדף הדאודורנטים

ד"ר פישר מחזירה למדף את סדרת הדאודורנטים צמחי מרפא ב- 10 שקל בלבד: הסדרה הושקה מחדש במגוון ריחות מרעננים לימי הקיץ החמים: קמומיל, חלב שקדים ואלוורה ללא בושם. הדאודורנטים מעושרים בתמציות צמחי מרפא וויטמינים- ויטמין E ופרו ויטמין B5-נוסחה ייחודית עם מרכיבים מעשירי לחות להרגעת העור ובבישום עדין ומרענן.

 דאודורנט ספריי יבש לאבליין רוז' חלבין: הדאודורנט אינו מכיל אלומיניום ואלכוהול. הוא מכיל שמני צמחים בריח עדין, המגנים על העור מפני יובש, מונע ריח זיעה ומתייבש במהירות.

דבר הנסיינית: דאודורנט רול-און קמומיל השאיר תחושה נעימה, יבשה ורעננה למשך כל היום, גם בימים חמים ולחים. הדאודורנט לא גירה את העור והריח העדין שלו לא התנגש עם ריח הבושם וקרם הגוף. בימים שבהם אני משלבת פעילות גופנית, אני אוהבת לשלב גם את דאודורנט ספריי Hlavin Love Line Rouge. מצאתי שהשילוב של דאודורנט רול-און ודאודורנט ספריי הוא אידאלי להפחתת כמות הזיעה ולמניעת ריח.

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן