Skip to content

נתניהו: צריך להתאזר בסבלנות ובאורך רוח

ביומו השביעי של מבצע "שובו אחים" מדגיש נתניהו את הצורך להתאזר בסבלנות ומצטט מספר תהילים את האמירה: "ארדוף אויבי ואשיגם". לדבריו, החזרתם לכלא של יותר מ-50 אסירים, ששוחררו במסגרת השבתו של גלעד שליט, היא "מסר רב עוצמה לכל מי שמבקש לפגוע בנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אנחנו יודעים היום יותר ממה שידענו לפני ימים אחדים, אבל יש עוד דרך לפנינו וצריך להתאזר בסבלנות ובאורך רוח". כך אומר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתדרוך היומי, לאחר הערכת מצב שנערכה בתום היום השביעי למבצע "שובו אחים".

"ארדוף אויבי ואשיגם". בנימין נתניהו (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
"ארדוף אויבי ואשיגם". בנימין נתניהו (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

"המשימה הראשונה והעליונה שלנו היא להחזיר הביתה בשלום את אייל, גיל-עד ונפתלי. עם ישראל כולו מאוחד בתמיכה במשימה הזו. אנחנו לא מרפים ממנה. כוחות הביטחון פועלים מסביב לשעון, הן בפעילות מודיעינית והן בפעילות מבצעית. אני מתרשם עמוקות מהדבקות במשימה של חיילי צה"ל, של אנשי השב"כ, של שוטרי משטרת ישראל ושל לוחמי משמר הגבול", אמר ראש הממשלה.

נתניהו אמר עוד כי במקביל לחיפושים אחר שלושת החטופים, פוגעים כוחות צה"ל בחמאס ואנשיו שחטפו את אנשינו. "בשטח פועלים כוחות גדולים", אמר ראש הממשלה. "הם עוצרים אנשי חמאס, הם סוגרים מוסדות חמאס ומחרימים כספי חמאס. ביממה האחרונה החזרנו לכלא יותר מ-50 אסירים ששוחררו במסגרת השבתו של גלעד שליט. זהו מסר רב עוצמה לכל מי שמבקש לפגוע בנו. ראשי החמאס קראו פעם אחר פעם לחטוף אזרחים ישראלים. זהו גוף אחד עם מטרה אחת – להשמיד את מדינת ישראל. אני מצפה מאבו-מאזן שיוציא מממשלתו את ארגון הטרור הרצחני הזה".

ראש הממשלה סיים את דבריו בציטוט מספר תהילים. "בעת הזאת", אמר, "יש אחדות שורות מרשימה בקרב אזרחי ישראל. כך יאה לעם שנלחם על בניו מול אויב צמא דם. בספר תהלים כתוב: 'ארדוף אויבי ואשיגם' – וכאן ליד עיר האבות חברון אני מבטיח לכם שנרדוף את אויבינו ונשיגם, ונעשה הכל כדי להחזיר את הבנים שלנו הביתה".

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, אמר במסיבת העיתונאים כי צה"ל ימשיך לפעול "עד שנגיע לחוטפים ואל נערינו החטופים".

לדבריו, במאמץ הזה משולבות היחידות הטובות ביותר בצה"ל, שירות הביטחון הכללי, המשטרה ומשמק הגבול. "מבחינתנו זו משימה עליונה שמזיזה הצדה כל משימה אחרת. אנו לא קופאים במקום, אלא מתקדמים ובסוף נגיע אל המחבלים וגם אל נערינו החטופים. חמאס שילם מחיר וישלם עוד מחיר כדי שישקול בעתיד אם פעולות מן הסוג הזה משתלמות". 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן