Skip to content

אלביט מערכות תשדרג משוריינים בפיליפינים

השדרוג יכלול צריחים בלתי מאוישים בקוטר 25 מ"מ, עמדות נשק בלתי מאוישות בקוטר 12.7 מ"מ ומערכות בקרת אש עבור צריחים בקוטר 90 מ"מ. החוזה מוערך בכ-20 מיליון דולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עמדת נשק בלתי מאוישת בקוטר 12.7 מ"מ. צילום: אלביט מערכות
עמדת נשק בלתי מאוישת בקוטר 12.7 מ"מ. צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה, המוערך בכ-20 מיליון דולר, לאספקת נושאי גייסות משוריינים מושבחים לצבא הפיליפינים. השדרוג יכלול צריחים בלתי מאוישים בקוטר 25 מ"מ, עמדות נשק בלתי מאוישות בקוטר 12.7 מ"מ ומערכות בקרת אש עבור צריחים בקוטר 90 מ"מ. נושאי הגייסות המשוריינים יסופקו במהלך תקופה של שנה.

לדברי אלביט מערכות, חוזה זה מהווה פריצת דרך משמעותית עבור אלביט מערכות בהיותו הראשון המוענק לחברה בפיליפינים.

עמדות נשק בלתי מאוייש

עמדות נשק בלתי מאוישות (Overhead Remote Controlled Weapon Stations – ORCWS), המבוססות על מערכות אלקטרואופטיות, מערכות בקרת אש, מערכות מעקב אחר המטרה וייצוב מערכות אוטומטי, מיועדות לענות על מגוון רב של דרישות וביצועים בשדה הקרב. העמדות  יכולות להיות מותקנות במגוון רב של כלי רכב משוריינים וטנקים. הן מותאמות גם לסוגי נשק בעלי קוטר שונה, מטולי רימונים. ואפשר להתקין בהן מד טווח לייזר ומצלמות יום ולילה עתירות ביצועים לטווחים ארוכים.

אודי ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב אמר: "אנו מרוצים מאד מקבלת החוזה הראשון בעבור צבא הפיליפינים ומקווים כי בעקבותיו נקבל הזמנות נוספות. מגוון המוצרים הרחב שלנו וניסיוננו הרב מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו פתרונות מתקדמים העונים על הדרישות הספציפיות של רכבים קרביים שונים, וחוזה זה מחזק את מעמדנו כמובילה עולמית בתחום שדרוג רכבים קרקעיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן