Skip to content

הבשורה הירוקה על פי מרצדס

קבוצת רכבי ההובלה וההיסעים של כלמוביל הציגה את דגמי המשאיות והאוטובוסים החדשים של מרצדס ופוסו-קאנטר עם קו מוצרים ומנועים חדש לגמרי המתאפיין בניצולת מנוע אפקטיבית, תצרוכת דלק נמוכה יותר וצמצום משמעותי בפליטת מזהמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על מנת לעמוד בתקן יורו-6 המחמיר, בחרו במרצדס להשתמש במספר טכנולוגיות במקביל: SCR, EGR ו-DPF שמפחיתות את ייצור המזהמים במנוע עצמו. בנוסף, פילטר ייעודי המותקן בתוך מערכת הפליטה של הרכב לוכד ושורף את חלקיקי הפיח המזהמים טרם פליטתם. השילוב של טכנולוגיות אלו תורם לביצועי המנוע ושומר על אורך חייו.

מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים ב"כלמוביל", אמיל קרעין, הצהיר: "אנחנו מבקשים להמחיש את עוצמתו של ענף ההובלה וההיסעים בישראל שבהיותו ברומטר כלכלי מרכזי עליו לתת מענה מקצועי, טכנולוגי וכלכלי ללקוחותיו הרבים הפרושים על פני אין סוף מגזרים במשק. כלמוביל מציגה כאן לראשונה את החדשנות והפתרונות עבור העוסקים בענף השינוע בישראל, המבקש בנוסף לכלי רכב אמינים ומתקדמים גם פתרונות שירות, מימון וביטוח שהקבוצה מציעה ללקוחותיה" .

המשאיות החדשות של מרצדס (צילום דן בר-דוב)

הדגמים שהוצגו בגני התערוכה מייצגים את המתקדמים שבענף ההובלה וההיסעים ונותנים מענה לדרישת השוק, הן למנועים נקיים יותר והן להקטנת צריכת הדלק.

• מרצדס אטגו החדשה המיועדת להפצה עירונית

• מרצדס אנטוס שתוכננה למתן מענה להפצה עירונית במשקלים גבוהים

• מרצדס ארוקס משאית שתוכננה ונבנתה במיוחד לנסיעת שטח עבור ענפי הבניה והתשתיות

• מרצדס אקטרוס החדשה שזכתה בתואר "משאית השנה בעולם 2012" מצוידת במתלי אוויר ובתיבת ההילוכים האוטומטית Mercedes PowerShift 3 בעלת 12 יחסי העברה, כסטנדרט.

• משאית פוסו-קאנטר החדשה גם היא בתקן יורו 6 בגרסה חדשה למשקל של 8.5 טון ויכולת העמסה של עד 6 טון ובנוסף גרסה היברידית הראשונה בתחום זה בארץ וכן גרסת 4X4 לעבודות הדורשות עבירות שטח גבוהה.

• מרצדס ספרינטר המסחרית המשמשת להובלה וכמיניבוס להיסעים, בעלת תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית חדשה שבעה הילוכים. הספרינטר הוא הראשון והיחיד בתחומו בעולם העומד בתקנות היורו-6 בכל גרסאות המנוע שלו.

מונית מרצדס חדשה (צילום דן בר-דוב)

כמו כן הוצגו מגוון רכבים המיועדים לשוק המוניות ובהן:

• B-Class אשר הושקה אך לאחרונה לתחום המוניות ובה מערכות טכנולוגיות מתקדמות כגון ה-CPA להתרעה בפני תאונה חזיתית ומערכת לניטור ערנות הנהג.

• C-Class עם אבזור עשיר ורמת בטיחות הכוללת, חיישני אור וגשם, מערכת התרעה לירידת לחץ אוויר בצמיגים, בלמים אדפטיביים ועוד.

• כמו-כן הוצגה ה- E-Class היוקרתית עם מערכת הבטיחות והסיוע לנהג ה-Intelligent Drive המבוססת על בינה מלאכותית.

בתחום האוטובוסים הוצגה ה-OC500 שילדת מרצדס עם ביצועי נהיגה דינאמיים מתקדמים, עם שלדה חדשה המצוידת בסרן RO400 חדש ושני מנועי יורו 6 בעלי 6 צילינדרים 7.7 ליטר או 10.7 ליטרים. ההספקים הם בין 299-428 כ"ס המתאימים לסוגי היסעים שונים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן