Skip to content

מילועוף משקיעה 14 מיליון שקל בקו מוצרים תרמי

בהשלמת קו הייצור התרמי יועשר המגוון הקיים במוצרים חדשים מוכנים לאכילה לאחר חימום קצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מילועוף משקיעה 14 מיליון שקל בקו ייצור נוסף ולמוצרים תרמיים בחטיבת מפעל המוצרים. כיום מייצרת חטיבת המוצרים מוצרים מוכנים לאפייה ולבישול כגון: שניצלים, קציצות וחלקי עוף, המשוּוקים לשוק המוסדי בלבד. עם השלמת קו הייצור התרמי יועשר המגוון הקיים במוצרים חדשים מוכנים לאכילה לאחר חימום קצר.

לדברי און ברזילי מנכ"ל תשלובת מילואות, ההשקעה במילועוף תמומן ממקורות עצמאיים. "השקעה זו נועדה לתת מענה לצורכי השוק למוצרי בשר איכותיים בטיבם", הוא ציין.

שוקי בשן, מנכ"ל 'מילועוף' אומר: "הקמת קו המוצרים התרמיים מעשירה ומשלימה את סל המוצרים הקיים ונותנת מענה לצורך הקיים בשוק המקצועי מוסדי בו פועלת החברה. השקעה זו מקנה לחברה לא רק מעמד של יצרן מוביל בתחום, אלה מאפשרת לה לייצר עבור מותגים אחרים בשוק שאין להם קווי יצור".

בשלב הראשון תתמקד מילועוף בפיתוח מוצרי שוק קיימים ובעתיד תכנס החברה לפיתוח מוצרים חדשים. קהלי היעד העיקריים למוצרים בטיפול תרמי הם מפעלי הזנות הילדים – כ- 400 אלף ארוחות ביום, הסעדות צה"ל ומשרד הביטחון וכן כ-400 בתי קפה, אשר הרגולטור מחייב אותם להשתמש במוצרים תרמיים.

כיום מייצר המפעל כ-250 טונה מוצרים בחודש, בהיקף שנתי של כ-60 מיליון שקל ועם כניסת הקו התרמי החדש, בתחילת 2015, צפוי היקף השיווק של חטיבת מפעל המוצרים לגדול מעבר לסכום של 100 מיליון שקל בשנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן