Skip to content

הברכות לאדל, הדמעות ליוסטון

טקס הגראמי ה-54 התקיים הלילה (ב') בלוס אנג'לס בצל מותה הטרגי של וויטני יוסטון. אדל קטפה את הפרסים הגדולים. ואילו תעשיית המוזיקה האמריקנית תיאלץ לערוך חשבון נפש נוקב  מערכת מגפון זה היה טקס עצוב, אבל שמח. כי אצל האמריקנים ההצגה חייבת להימשך, ובכל מחיר. אמנים עלו לבמה, שרו לזכרה של וויטני יוסטון, שנמצאה מתה לילה קודם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טקס הגראמי ה-54 התקיים הלילה (ב') בלוס אנג'לס בצל מותה הטרגי של וויטני יוסטון. אדל קטפה את הפרסים הגדולים. ואילו תעשיית המוזיקה האמריקנית תיאלץ לערוך חשבון נפש נוקב 

מערכת מגפון

זה היה טקס עצוב, אבל שמח. כי אצל האמריקנים ההצגה חייבת להימשך, ובכל מחיר. אמנים עלו לבמה, שרו לזכרה של וויטני יוסטון, שנמצאה מתה לילה קודם לכן, בחדרה במלון בבוורלי הילס. וויטני היתה אמורה להופיע בטקס, אבל רוחה שרתה עליו מתחילתו ועד סופו.

למרות ההלם והכאב לא שכחו המוזמנים והאמנים לשם מה התכנסו: חלוקת פרסי הגראמי של תעשיית המוזיקה האמריקנית בפעם ה-54. רק צ'קה קאן, ידידתה של יוסטון, אמרה שאינה מסוגלת לעלות לבמה ולשיר עם ג'ניפר הדסון את  "I Will Always Love You".

בחלוקת הפרסים החשובים לא היו הפתעות. אדל, שהשלימה קמבק לאחר ניתוח במיתרי הקול, זכתה השנה בפרסים המרכזיים, בהם פרס אלבום השנה – "21", שיר השנה – "Rolling in The Deep", הקלטת השנה – "Rolling in The Deep" והקליפ של השנה – "Rolling in The Deep".

גם רוחה של איימי ווינהאוס, שכמו יוסטון, היתה מכורה לסמים, היתה שם והוריה עלו לבמה לקבל גראמי אחרי מותה, על הביצוע שלה ושל טוני בנט  ל-"Body & Soul".

ההופעות הבולטות בטקס היו של ברוס ספרינגסטין בלהיט החדש "We Take Care of Our Own", פול מקרתני בשיר מתוך אלבומו החדש לצד שירי הביטלס, ולהקת הביץ' בויז, שחוגגת את האיחוד מחדש.

תעשיית המוזיקה האמריקנית תצטרך לעשות חשבון נפש, וראשיה, כוכביה וגם מספידיה של יוסטון ייאלצו לשאול את עצמם איפה הם היו כשיוסטון ו-ווינהאוס היו על הקרשים ונזקקו לעזרה. אבל על כך לא דיברו בטקס הגראמי 2012. כי ההצגה הנוצצת חייבת להימשך. גם אם הריקבון בפנים מתפשט. 

עוד בתרבות: מותה המסתורי של וויטני יוסטון

וגם: מירי מסיקה לא ממריאה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן