Skip to content

חשד: "מקובל" מהפייסבוק הציע ברכה וזוגיות וכפה יחסי מין

החשוד נעצר לאחר ששתי נשים התלוננו כי הציע להן ברכה וזוגיות טובה וקיים עמן יחסי מין בניגוד לרצונן. החשוד טען כי היחסים היו בהסכמה וכי אחת המתלוננות ביקשה שיתגרש מאשתו וכשסירב, התלוננה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 38 מאזור בקעת אונו, נעצר אתמול (שלישי) על ידי שוטרי משטרת תחנת מסובים בחשד כי הציע באמצעות דף הפייסבוק שלו "מפגשים רוחניים למטרות תיקון", עבור תמורה כספית כמובן. הוא ניצל את מצוקתן של הפונות אליו וקיים עמן יחסי מין בניגוד להסכמתן.

בעת הדיון להארכת מעצרו, שנערך היום (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב, טענה המשטרה כי הוא נחשד בקיום יחסי מין וביצוע מעשים מגונים בנשים שהגיעו אליו על מנת לקבל ברכה, לאחר שטען כי הוא מקובל וביכולתו לברכן ולשם כך נדרש מהן לקיים עמו יחסי מין. עד כה גבתה המשטרה עדות מארבע נשים, אך רק שתיים מהן התלוננו נגדו.

החשוד הכחיש את המיוחס לו ובאמצעות עורך דינו עופר בן נתן, שמונה עבורו מטעם הסנגוריה הציבורית, אישר כי קיים עם אחת מהן לפחות יחסים בהסכמה, אך הסביר כי כאשר זו דרשה ממנו להתגרש עבורה סירב ולכן התלוננה. בחקירתו במשטרה עלה כי האיש הציע לנשים בין היתר "ברכה וזוגיות טובה" וגבה בתמורה לכך אלפי שקלים. הוא אף היה מתכתב עם נשים בפייסבוק, בוחר מי מביניהן נמצאת במצוקה גדולה יותר וכעבור זמן מה קובע עמן פגישה בדירתו.

עוד עולה מהחקירה, כי לאחר שניפגש עמן הסביר כי "צריך להוציא מהן את הטומאה ולהחדיר את הקדושה". הוא הסביר כי הכול קשור בקבלה ובספר הזהר וזהו הליך של "פתיחת הסתימה". פרקליטו טען כי "מרשו בעל אתר באינטרנט, הוא חבר בפייסבוק ויש לו חברים רבים והם עוסקים רובם בעניינים של רוחניות ותורה ומצוות ובעניינים של דת".

(צילום אלוסטרציה אתר ka-bala
(צילום אלוסטרציה אתר ka-bala

לגבי המתלוננות הסביר בן נתן ש"המתלוננות גם עוסקות בתקשורים וכדומה". לפי המשטרה, החשוד טען בחקירתו כי המעשים שיוחסו לו הם חלק מהטיפול. הוא אף אמר כי "הכול היה ברצון ובהסכמה ואפילו יוזמה שלהן". לגבי סכומי הכסף ששילמו לו הנשים נטען כי "המתלוננות גם תרמו סכומי כסף שהוא הסביר להם שזה הולך לצדקה. לגבי הטענה כי הציג עצמו כמקובל ומטפל טען סנגורו כי "באתר האינטרנט שלו הוא מסביר שהוא לא רב ולא מטפל". בעניין זה סיפרה אחת המתלוננות כי הגיעה להתייעץ עם החשוד בנוגע לחובות כספיים שאליהם נקלעה והשנייה סיפרה כי ביקשה לקבל ממנו ייעוץ בנושא זוגיות. החשוד הכחיש את גרסת המתלוננת שטענה כי קים איתה יחסים תוך ניצול מעמדו כמקובל וסנגרו אמר ש"ברור שהיה קשר רומנטי לזמן מסוים והוא ביקש לנתק אותו ומאז החלו תלונות ואיומים".

לגיבוי חשדות המשטרה אמר עו"ד בן נתן כי בידי החשוד הודעות טלפוניות בהן מאיימת המתלוננת על החשוד וכי אשתו של החשוד "ידעה על הסיפור הזה כי המתלוננת רצתה להגדיל את רמת הקשר ורצתה שהוא יתגרש וכל העניינים האלו מגובים בהודעות כתובות שנמצא בידי המשטרה".

בית המשפט האריך את מעצר החשוד ביומיים והורה למשטרה לבדוק את טענות החשוד לגבי החומר המצוי בטלפון ובמחשבו של החשוד. הוא אסר לפרסם את שמו וזהותו "עד שיוגש כתב אישום, אם יוגש". בנוסף לכך בודקים במשטרה אם אשתו של החשוד אכן ידעה על המעשים ושיתפה עמו פעולה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן