Skip to content

הישג מצוין לרוי ניסני: סיים שביעי במרוץ הרחובות בנוריסרינג

נהג הפורמולה הישראלי ממשיך לרשום הצלחות באליפות אירופה הרשמית של הפורמולה 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני, רשם היום הצלחה נוספת באליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3, כאשר סיים במקום השביעי את המרוץ במסלול נוריסרינג בעיר נורמברג שבגרמניה.

זהו מרוץ הרחובות השני של העונה באליפות אירופה הרשמית של הפורמולה 3. מדובר במסלול שאורכו בסך 2.3 ק"מ. הנהגים נדרשים ל-42 הקפות, אבל עם זאת הם נדרשים להוכיח את היכולות האסטרטגיות שלהם בפניות החדות.

ניסני, שזו העונה השנייה שלו במסגרת הבכירה של מרוצי הפורמולה 3, השיג תוצאה מצוינת כבר במקצה הדרוג שנערך אתמול והוא ניצב שישי על הגריד היום. מיד אחרי הזינוק ניסני נאלץ לרדת למקום השמיני אחרי צפיפות שנוצרה בפנייה הראשונה, מה שהצליח פחות לדניס ואן דר לר ולפיליפ גימארייש מבריטניה שהתנגשו וסיימו את המרוץ עוד לפני שהשלימו הקפה ראשונה.

רוי ניסני (צילום יח"צ)

במהלך המרוץ כולו היו עוד שלוש התנגשויות בחלק האחורי של הדבוקה, המרשלים יחד עם רכבי הגרר עבדו שעות נוספות בפינוי המסלול. ההתנגשויות לא השפיעו על ניסני שניהל מלפנים מאבקים משלו בג'ורדון קינג מבריטניה ובפליקס סרלס מארה"ב. ניסני היה מהיר מהשניים ולקראת סיום ביצע עקיפה מושלמת על קינג וניצב במקום השביעי. בהקפות האחרונות ניסני היה צמוד מאד לחברו לקבוצת מוקה מוטור ספורט, פליקס רוזנקוויסט. השבדי חצה לבסוף את קו הסיום שישי .

זו התוצאה הטובה ביותר של ניסני העונה במרוצי אליפות אירופה הרשמית בפורמולה 3. הערב (שבת) יתקיימו מרוצי הדרוג לקראת שני המרוצים הנוספים שיתקיימו מחר כשהמטרה של ניסני היא שוב להתברג בין עשרת הנהגים המהירים ביותר על המסלול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן