Skip to content

שיתוף פעולה לרשת לאונרדו עם תוכנית מיילס אנד מור

רשת מלונות לאונרדו חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תוכנית הנוסע המתמיד הגדולה באירופה - "Miles & More". בכך מרחיבה הרשת את תוכנית הבונוסים הפנימית שלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון לאונרדו ציריך. צוברים נקודות על כל לינה. (צילום: רשת לאונרדו)
מלון לאונרדו ציריך. צוברים נקודות על כל לינה. (צילום: רשת לאונרדו)

רשת המלונות לאונרדו באירופה ובישראל, בבעלות פתאל, תהפוך לשותפה חדשה במועדון הנוסע המתמיד העולמי Miles & More. בכך מרחיבה הרשת את תוכנית הבונוסים הפנימית שלה, "Leonardo Advantage CLUB" ותאפשר לנוסעים עסקיים ותיירים המטיילים בתור חברי המועדון Leonardo Advantage CLUB למלא את חשבון המיילים שלהם.

"Miles & More" הוא מועדון הנוסע המתמיד המוביל באירופה עם מעל ל- 25 מליון חברים.
26 החברות של Star Alliance, 11 חברות תעופה נוספות ויותר מ-300 חברות שותפות, מציעות מגוון רחב של אפשרויות לצבירה וניצול מיילים.

במסגרת ההסכם, יצברו חברי מועדון Advantage CLUB נקודות על כל לינה באחד ממלונות לאונרדו המשתתפים בתכנית או לפחות 500 פרימיום מיילים של Miles & More .

כחלק ממהלך ההצטרפות של לאונרדו לתכנית תציע רשת לאונרדו מספר כפול של פרימיום מיילים בחודשים יולי ובאוגוסט.

"Leonardo Advantage CLUB" של קבוצת המלונות לאונרדו היא תוכנית בונוסים המאפשרת לנוסעים לצבור נקודות. בנוסף לצבירת נקודות ושימוש בהן לתשלום על לינה, חברי Leonardo Advantage CLUB נהנים ממגוון רחב של הטבות אחרות, בהן מתנת הצטרפות של 250 נקודות, אפשרות להזמין מקום במלון באופן פשוט ומהיר יותר, חיבור WiFi בחינם, עיתון יומי ורישום יציאה מאוחר לפי בקשה.

רשת המלונות לאונרדו היא החטיבה האירופאית של קבוצת המלונות פתאל, אשר נוסדה על-ידי דוד פתאל בשנת 1998 בישראל. רשת המלונות לאונרדו קיימת בשוק האירופי משנת 2007, והיא כוללת יותר מ-80 בתי מלון בישראל, גרמניה, אוסטריה, שווייץ, בלגיה והונגריה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן