Skip to content

מטאפורות של התנועה

סדנה חדשה למעוניינים להשתחרר מכל מה שתקוע להם בחיים, יעביר כאן מי שפיתח אותה, אנדרו אוסטין, הנחשב לאחד התרפיסטים המובילים באנגליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנדרו אוסטין בפעולה (צילום: מיקי ברקל)

אנדרו אוסטין בפעולה (צילום: מיקי ברקל)

אנשים רבים מרגישים שהחיים שלהם תקועים. לפעמים הם חווים חרדות, פחדים, דכאונות, או התקפי פאניקה. לפעמים זהו רק דכדוך קיומי, הנובע מתחושת תקיעות בזוגיות, קריירה, לימודים, דיאטה, או במה שזה לא יהיה. היום עומדים לרשותם מטפלים רבים והמון שיטות, שכל אחת מנסה לעזור בדרכה.

שיטה חדשנית ושמה מטאפורות של תנועה, Metaphors of Movement, או בקיצור .M.O.M, מגיעה אלינו עכשיו מאנגליה. לדברי מפתחה, אנדרו ט. אוסטין, היא מאפשרת חקירה מעמיקה של התת מודע והבנת קשיי המטופל וצרכיו בעזרת שימוש במטאפורות, לפיהן ניתן לזהות באופן מדויק ומהיר את שורש הבעיה. אוסטין, מחבר רב-המכר "מכונת הקשת בענן – סיפורים מיומנו של נוירו-לינגוויסט", הוא אח מוסמך בהכשרתו, שעבד בעבר בבתי חולים, בחדרי מיון ובמחלקת נוירולוגיה, עד שהתחיל להתמחות בשיטות תראפיה שונות, אותן הוא מלמד כבר קרוב ל-20 שנה.

היום הוא נחשב לאחד המאמנים והתרפיסטים המובילים באנגליה, ומעביר סדנאות בכל העולם: "באופן אירוני, כשאני מרצה בפני מטפלים או באוניברסיטאות, אני למעשה בעל ההשכלה הנמוכה ביותר באולם. אנשים מקשיבים לי כי הם מאמינים בעבודה שלי ובניסיוני כתרפיסט", הוא מספר.

בשבוע הבא יגיע אוסטין לישראל, ללמד את שיטת ה-.M.O.M. הסמינר, שיעביר כאן יימשך ארבעה ימים והוא מיועד גם למטפלים מקצועיים וגם לאנשים שרוצים לטפל בעצמם. הסמינר יתקיים באנגלית עם תרגום סימולטני, בימים 6-9 ביולי, במלון לאונרדו סיטי טאואר ברמת גן.

לפרטים נוספים הקישו כאן, לאתר של אוסטין הקישו כאן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן