Skip to content

הנפקת הזכויות הזרימה לאי.די.בי. פיתוח 321 מיליון שקל

מדובר במימוש של כ-99% בהנפקת הזכויות של החברה. יותר מ-96% מקרב בעלי הזכויות מקרב הציבור מימשו את זכותם בהנפקת הזכויות של התאגיד. בעלי השליטה החדשים אלשטיין ובן משה הגדילו את אחזקתם המשותפת בהון המניות של התאגיד לכ-58%
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אדוארדו אלשטיין
אדוארדו אלשטיין
מוטי בן משה
מוטי בן משה

סיכום המימושים בהנפקת הזכויות באי.די.בי פיתוח, שהתקיימה אתמול, מראה, כי 99% מבעלי יחידות הזכות (כולל בעלי השליטה), מימשו את זכאותם והזרימו לתאגיד מזומן בסכום של 321 מיליון שקל, כאשר ההיענות מקרב הציבור מגיעה ליותר מ-96 אחוזי מימוש. זוהי הצלחה ניכרת והבעת אמון של שוק ההון הישראלי באי.די.בי פיתוח, תחת בעלי השליטה החדשים – מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין.

הגדילו את הון המניות שבבעלותם

יצויין, כי במסגרת הנפקת הזכויות, רכשו בעלי השליטה באי.די.בי חברה לפיתוח יחידות זכות בסכום של 230 מיליון שקל והגדילו את הון המניות שבבעלותם ל- 57.82% – וזאת, מעבר לסכומים שהם היו מחוייבים לו על פי הסדר הנושים.

הביעו סיפוק

בעלי השליטה החדשים של אי.די.בי. פיתוח, אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה, הביעו סיפוק רב מהבעת האמון המגולמת בשיעור המימוש הכל כך גבוה מקרב הציבור והם רואים בכך נדבך נוסף של החזרת האמון שרוחש המשק הישראלי בתאגיד הגדול במדינה במתכונת הבעלות החדשה: "אנו מודים לציבור שנטל חלק בהנפקה. הבעת אמון זו מחייבת אותנו להמשיך ולהוביל את אי. די. בי. למצויינות, לגאווה למשק הישראלי, ולהשאת ערך למשקיעים ולכלל הציבור", ציינו בן משה ואלשטיין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן