Skip to content

"הופעת 787 דרימליינר משנה את כללי המשחק"

אמרה רות בן צור מנכ"לית אייר קנדה בישראל באירוע 1 ביולי, יום חגה הלאומי של קנדה. הטיסה הראשונה של דגם מטוס זה של אייר קנדה תינחת בנתב"ג ב-7 באוגוסט השנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס בואינג 787 דרימליינר של אייר קנדה, ינחת בישראל ב-7 באוגוסט השנה. תהיה זו אחת הטיסות הבינלאומיות הראשונות של דגם מטוס זה בחברת התעופה הקנדית.

"הופעתו של מטוס הדור החדש 787 דרימליינר משנה את כללי המשחק בעולם התעופה", אמרה
אמש רות בן-צור, מנכ"לית אייר קנדה בישראל, באירוע רב משתתפים, שהתקיים במסגרת
ה-1 ביולי, יום חגה הלאומי של קנדה, בשיתוף שגרירת קנדה בישראל ויויאן ברקוביץ ואנשי השגרירות.

רות בן צור: זוהי הדרך הנאותה ביותר להתחיל את שנת העשרים לפעילות אייר קנדה בישראל עם הופעת מטוס הדרימליינר ואיתו תוספת משמעותית בקיבולת מתל-אביב לצפון אמריקה
רות בן צור: זוהי הדרך הנאותה ביותר להתחיל את שנת העשרים לפעילות אייר קנדה בישראל עם הופעת מטוס הדרימליינר

בן צור ציינה עוד באירוע, כי "עבור ישראל זהו כבוד גדול להיות אחד הקווים הבינלאומיים הראשונים, אשר נבחרו על ידי אייר קנדה העולמית להפעלה באמצעות מטוס חדשני זה. זוהי הדרך הנאותה ביותר להתחיל את שנת העשרים לפעילות אייר קנדה בישראל עם הופעת מטוס הדרימליינר ואיתו תוספת משמעותית בקיבולת מתל-אביב לצפון אמריקה".

תצורת הפנים

תצורת הפנים של מטוס 787 של אייר קנדה, שיחליף את מטוס בואינג 767 בקו לישראל, יכלול 20 מושבים במחלקת עסקים הבינלאומית (International Business Class) עם מושבים הנפתחים למיטות שטוחות, 21 מושבים במחלקת תיירים פרימיום (Premium Economy) ו-210 מושבים במחלקת תיירים (Economy class). המטוס המורכב רובו מחומרים מורכבים קלים, המפחיתים ממשקלו. הוא חסכוני ב-20% בתצרוכת הדלק לעומת מטוס בואינג 767, והוא טס לטווחים שבין 6,500 ק"מ ל-16 אלף ק"מ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן