Skip to content

קרן פימי רוכשת 70% מחברת דימר

דימר מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק כלי חיתוך לעיבוד עץ ותעשיות נוספות. החברה מעסיקה כ-260 עובדים, מרביתם בשלומי שבגליל והשאר בחברות הבנות בגרמניה, ארה"ב, שוויץ ופולין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שי דוידי
שי דוידי

קרן פימי חתמה על הסכם לרכישת 70% מחברת דימר בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים, שחלקם יוזרמו כהשקעה לתוך החברה, כדי להרחיב את צמיחתה של החברה בעולם. בכך מרחיבה הקרן, המנוהלת על ידי שי דוידי, את השקעותיה ושליטתה בחברות שונות.

דימר היא חברה עם מובילות טכנולוגית ומכירות ברחבי העולם שמרכז פעילותה בישראל. ההשקעה בחברת דימר משתלבת היטב באסטרטגיה של פימי ובתחומי פעילותה והיא דומה במתכונתה לעשרות השקעות אותן ביצעה פימי בשנים שחלפו –

דימר

חברת דימר הינה חברה משפחתית שהוקמה על יד מיקי ויהודית רייכנטל לפני יותר מחמישים שנה ונמצאת בבעלות בני המשפחה. בני המשפחה יחזיקו לאחר כניסתה של פימי ב-30% מהחברה. החברה מנוהלת על ידי נתן כהן, מנכ"ל החברה, ואילן שניאור סמנכ"ל הכספים, אשר ימשיכו להוביל את החברה גם לאחר השלמת העסקה.

דימר מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק כלי חיתוך לעיבוד עץ ותעשיות נוספות, והיקף מכירותיה עומד על עשרות מיליוני דולרים, בעיקר לייצוא. החברה הוקמה ב- 1960 והיא מעסיקה כיום כ-260 עובדים, מרביתם במטה החברה בשלומי שבגליל והשאר במקומות שונים בעולם בחברות הבנות בגרמניה, ארה"ב, שוויץ ופולין.

מוצרי החברה, אשר מרביתם מיוצרים בשלומי, הינם כלי חיתוך ועיבוד לעץ ולחומרים אחרים בגדלים שונים ולשימושים שונים – כרסומים, מקדחים, משורי דסקה ונתבים. כלים אלו מורכבים על מכונות קבועות וניידות לעיבוד עץ, פלסטיק, אלומיניום ולאחרונה נכנסה החברה לתחום של כלי עיבוד לחומרים מורכבים.

מוצרי החברה נמכרים בכ-40 מדינות ברחבי העולם, באמצעות החברות הבנות ובאמצעות רשת ענפה וותיקה של מפיצים מקומיים.

קרן פימי

קרן פימי הינה קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל עם הון של 2.1 מיליארד דולר, שמתמחה ברכישת שליטה בחברות. הקרן שותפה מלאה לתהליך השבחה ריאלי של החברות בהן השקיעה.
עד כה השקיעה הקרן ב-75 חברות, ביצעה כ- 46 מימושים והיקף עסקאות ביותר מ-2 מיליארד דולר. תחומי ההשקעה של הקרן כוללים את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים. הקרן השלימה בשנת 2012 גיוס לקרן החמישית, בהיקף של כ- 850 מיליון דולר.

הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים, בין היתר, בחברות: ג'ון דיר ווטר (ריווליס), פארם אפ, ריטליקס, המלט, אורמת, אופיר, סקופ, מדטכניקה, מרחב, גילת, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אורלייט, נירלט, תדיראן קשר, איטונג, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין, אמ.די.טי., רביב, תה"ל, פריורטק, תדירגן, סולבר, גבעון, ח. מר, אוברסיז ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן