Skip to content

נתב"ג פועל כמעט כמו בימי שגרה

הבוקר בשעה 6:00 נעצרה הפעילות בזמן אזעקה לדקות ספורות. היום צפויים לעבור בנתב"ג כ-70 אלף נוסעים. החמאס הזהיר חברות תעופה זרות שלא לטוס לנתב"ג, אבל הן ממשיכות לפקוד את הנמל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) ממשיך לעבוד כמעט כמו בימי השגרה, בתצורה המאפשרת גמישות תפעולית, כולל עיכובים קלים בזמן אזעקות. כל המראות המטוסים הן לכיוון מזרח וכל הנחיתות הן מצפון. הבוקר בשעה 06:00, למשל, נעצרה הפעילות בזמן אזעקה לדקות ספורות. כל הנחיות ההתנהגות הנוסעים ומקבלי הפנים בעת אזעקה ומערך המיגונים בשני הטרמינלים הן בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

אזור קליטת הנוסעים בטרמינל 3. צילום: רש"ת
אזור קליטת הנוסעים בטרמינל 3. צילום: רש"ת

יום שיא

היום צפויים לעבור בנתב"ג כ-70 אלף נוסעים ב-507 טיסות, מתוכן 67 טיסות פנים ארציות., ב-257 המראות ו-250 נחיתות. היעד המוביל הוא טורקיה. הטיסות המוזלות של חברות הלאו קוסט הועברו הבוקר מטרמינל 1 לטרמינל 3. הטיסות הפנים ארציות ממשיכות לפעול מטרמינל 1.

הזרות ממשיכות לטוס

חמאס לא מסתיר את כוונתו לפגוע בנתב"ג, לדבריו, במטרה לפגוע במתקנים צבאיים בנמל. הוא גם פרסם זאת באזהרה לחברות התעופה הזרות, כדי שהן תפסקנה את טיסותיהן לישראל. הערכה בישראל היא, שארגון הטרור מעוניין לפגוע בענף התיירות הישראלי בשיא עונת הנסיעות. למרות זאת, חברות התעופה הזרות, המבצעות יום יום הערכות מצב, לא שינו את לוח טיסותיהן והם ממשיכות לפקוד את נתב"ג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן