Skip to content

יעלון: המזל"ט הוא דוגמה לניסיונות להמשיך לפגוע בנו

לדברי שר הביטחון בהערכת מצב, ראשי חמאס יתחרטו שיצאו לסבב לחימה נגד ישראל, כאשר הם יגלו את עוצמת ההרס והנזק שנגרם להם. באשר לירי מלבנון וסוריה אמר השר: "לא נסבול גם ירי מכיוון סוריה ולבנון לעבר ישראל. אנו רואים בממשלת לבנון ובמשטרו של בשאר אסד אחראיים לירי לעבר שטחנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"כשראשי חמאס ייצאו ממחבואם הם יגלו את עוצמת ההרס והנזק שגרמנו לארגון, באופן כזה שיגרום להם להתחרט שיצאו לסבב הלחימה נגד ישראל. חמאס מנסה להגיע להישג בכל מחיר ועלינו להמשיך לשמור על מוכנות וערנות שיא. הפלת המזל"ט של חמאס הבוקר על ידי מערך ההגנה האווירית של חיל האוויר הוא דוגמה לניסיונות להמשיך לפגוע בנו בכל דרך ולמוכנות של צה"ל. נמשיך להכות בחמאס ובארגוני הטרור האחרים ברצועה באופן קשה מאוד, עד אשר נבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל", אמר הבוקר שר הביטחון משה (בוגי) יעלון בעת הערכת מצב שקיים.

שר הביטחון משקיף על עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
שר הביטחון משקיף על עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

"הושמדו נכסים רבים"

יעלון הדגיש, כי "אנחנו ממשיכים בכתישה של חמאס ותשתיותיו. הפגיעה בחמאס ובארגוני הטרור האחרים ברצועת עזה היא קשה מאוד, והנזק עבורם הוא עצום. השמדנו עד עתה נכסים רבים מאוד של חמאס, בהם אמצעי לחימה, מתקני ייצור, רקטות, מנהרות, בתי מחבלים ומוסדות שלטון, ונמשיך בפעילות הזו גם היום".

"לא נסבול גם ירי מכיוון סוריה ולבנון"

באשר לירי מלבנון וסוריה אמר השר, כי "לא נסבול גם ירי מכיוון סוריה ולבנון לעבר ישראל. אנו רואים בממשלת לבנון ובמשטרו של בשאר אסד אחראיים לירי לעבר שטחנו, זהו מצב שלא נשלים עמו ונדע להגיב ביד תקיפה כנגד ניסיונות שכאלו, כפי שהגבנו הלילה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן