Skip to content

משרד הכלכלה הקים פורטל חירום אינטרנטי

האתר מרכז את כל המידע בכל התחומים שבאחריות המשרד - עובדים, מעסיקים, הורים, , תעשיינים, יצואנים, סטודנטים,תלמידים, מפעלים חיוניים , מהנדסים, אדריכלים, וכל אזרח או תושב הנזקקים למידע או סיוע, מוזמנים לפנות אל הפורטל המיוחד הזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פורטל חדש, שהוקם על ידי אגף מערכות מידע במשרד הכלכלה, בשיתוף עם אגף תקשורת והסברה, מרכז את כל הודעות יחידות המשרד השונות לתקשורת ומספק רקע וגישה ישירה לתכנים רלוונטיים הנוגעים לקהלי היעד הרבים והמגוונים של המשרד. הפורטל מרכז מידע עדכני לעובדים, מעסיקים, הורים לילדי מערך מעונות היום המפוקחים, תעשיינים, יצואנים, סטודנטים למקצועות ההנדסה, תלמידי בתי הספר המקצועיים, עובדי מפעלים חיוניים \ וקיומיים, מהנדסים, אדריכלים, וכל אזרח או תושב הנזקקים למידע או סיוע, מוזמנים לפנות אל הפורטל המיוחד.

בין השאר, מנגיש משרד הכלכלה – באמצעות פורטל החירום – מידע עדכני להורים, עובדים, מעסיקים, תעשיינים, יזמים, צרכנים, סטודנטים, תלמידים ובעלי עסקים.

כתובת אתר החירום לגולשים: http://www.economy.gov.il/RedAlert

מאגף תקשורת והסברה במשרד הכלכלה נמסר, כי "מדובר בפורטל מידע ייעודי, מעודכן ורלוונטי למצב המיוחד בעורף. הפורטל מרכז במקום אחד את כל המידע החיוני, ההודעות, העדכונים, המצגות, המסמכים וכל מידע נחוץ הנוגע לתחום תעסוקה, מסחר ותעשייה, במבצע צוק איתן ובעת חרום בכלל. הפורטל מספק מגוון ערוצי מידע בנושא זכויות עובדים, הגשת בקשה לוועדה לתיאום מילואים (ולת"ם), הוראות בדבר פתיחה וסגירה של מעונות יום מפוקחים במשרד הכלכלה (ויצ"ו\נעמ"ת\אמונה ועוד), מידע בנושא מועדי בחינות לסטודנטים במכללות המפוקחות ע"י משרד הכלכלה, דרכי סיוע לעסקים קטנים ובינוניים על רקע המצב וכיו"ב. לצד זאת, משרד הכלכלה ממשיך להפעיל במתכונת חירום את מוקדי פניות הציבור במטה משרד הכלכלה ובמחוזות הפזורים ברחבי הארץ".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן