Skip to content

ישראייר מקלה על ביטולי טיסה לטורקיה

לקוחות החברה האמורים לצאת לטורקיה ביולי וחוששים לטוס ישלמו 20% דמי ביטול בתנאי שיזמינו חבילה ליעד אחר, אלה שיבטלו בלי להזמין יעד אחר ישלמו דמי ביטול לפי חוקי הכרטיס. היוצאים בחודש אוגוסט יוכלו עד יום ג' השבוע לבטל את יציאתם ללא דמי ביטול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקוחות החברה אשר אמורים לצאת לטורקיה במשך חודש יולי וחוששים מהמצב ישלמו 20% בלבד דמי ביטול עבור החבילה בטורקיה, בתנאי שיזמינו חבילה ליעד אחר. לקוחות אשר יבחרו לבטל את חופשתם לחלוטין, בלי להזמין יעד חלופי ישלמו דמי ביטול לפי חוקי הכרטיס. לקוחות אשר אמורים לצאת באוגוסט יוכלו עד יום ג' השבוע, 22 ביולי, לשנות יעד ללא דמי שינוי/ביטול". כך מסרה היום חברת ישראייר.

ספיגת חלק מהעלויות

החברה מסרה, כי היא החליטה לנקוט בצעדים אלה למרות שיש לה עלויות מול הספקים וחברות השכר הזר, ובכך לספוג חלק ניכר מהעלויות האלו במקרים בהם הלקוחות ישנו את יעד חופשתם.

ישראייר מבהירה, כי היא "לא מפעילה טיסות לטורקיה במטוסים שלה אלא משווקת חבילות הכוללות טיסות של שכר זר ובתי מלון, כפי שעושים ייתר הסיטונאים. במקרה זה הספקים וחברות התעופה הזרות אינם מחויבים לביטול על פי החוק. במשך השבועות האחרונים הקפידה חברת ישראייר לפעול ברגישות למול לקוחותיה גם במקרים בהם החוק לא חייב זאת".

אזהרת מסע אינה עילה לביטול

עוד מסרה החברה, כי "ההודעה שיצאה לעיתונות בדבר אזהרת המסע לטורקיה הנה רק תזכורת לאזהרה אשר כבר הייתה בתוקף מזה זמן רב. על פי החוק אזהרת מסע אינה עילה לביטול טיסה על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במקרים בהם הלקוחות ביצעו את הזמנת הטיסה כאשר כבר הייתה אזהרת מסע ליעד – מצב שהינו רלוונטי למרבית ההזמנות הקיימות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן