Skip to content

הופסקו התשדירים של מנו ספנות עם אורנה בנאי

חברת מנו ספנות הורידה מגלי האתר את הפרסומות עם הקריינות של אורנה בנאי בגלל תגובות מתלהמות של נוסעיה בדף הפייסבוק . זאת בעקבות ראיון עמה שקיבל את הכותרת "בושה שזה העם שלי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
האוניה גולדן איריס של מנו ספנות. התשדירים עם אורנה בנאי הורדו מהאוויר. (צילום: מנו ספנות)
האוניה גולדן איריס של מנו ספנות. התשדירים עם אורנה בנאי הורדו מהאוויר. (צילום: מנו ספנות)

דף הפייסבוק של מנו ספנות התמלא בימים האחרונים בנאצות ובתגובות מתלהמות בעקבות ראיון שנתנה השחקנית לעיתון ידיעות תל אביב בו אמרה בתשובה לשאלה כי "יש לי תחושה מאוד קשה שזה העם שאני חיה בו. שאני שייכת לעם שלצערי, לפי הטוקבקים והתגובות, אני קולטת שרובו מתלהם וגס רוח והוא באמת חושב שצריך לתת לצה"ל לכסח. אני לא מאמינה בזה, הדעות שלי שונות. הן יותר הומניות ומה שמבהיל אותי זה שאסור לי להיות עם דעות כאלה. רוב האנשים פה מונעים משנאה וצרות מוח ואני מבינה שזה לא יעיל. אני נסערת לא מהפחד אלא יותר מהייאוש. בושה שזה העם שלי".

אתמול נכתב בדף הפייסבוק של מנו ספנות: "אנו מאחלים לכל תושבי ישראל שאנו כל כך גאים ושמחים להיות חלק ממנו, ימים טובים ושקטים יותר. אנו מבינים את רגשות כל תושבי ישראל ומחזקים את יישובי הדרום, מרכז הארץ וצה"ל, אשר עושים את משימתם להגן על אזרחי ישראל.

אנו בעד דיון ציבורי, אך לא תוך כדי ימים קשים אלו. קיבלנו לאחרונה תלונות רבות כי אורנה בנאי (המשמשת לחברה כפרזנטורית בתשדירי הרדיו) פרסמה דעות/ מסרים הפוגעים בחלק נכבד של הציבור ולכן הוחלט להפסיק את תשדירי פרסום אלו ולהחליפה בפרזנטור אחר. כולנו תפילה ותקווה לשקט ושלום במדינתנו ובין העמים – אמן".

בחברה מציינים בתגובה שבנאי לא פוטרה וכך גם לא נרשם בדף הפייסבוק של מנו ספנות: "לחברה היה הסכם הקלטה עם בנאי, שבוצע לפני כמה חודשים עליו קיבלה תשלום ובזאת הסתיימה ההתקשרות בין הצדדים. ההחלטה עכשיו היתה להפסיק את השמעת התשדירים".
.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן