Skip to content

קרן פימי רוכשת שליטה בחברת מגל

חתמה על הסכם לרכישת כ-40% מהחברה במחיר של 3.5 דולר למניה ובהשקעה כוללת של כ-22.6 מיליון דולר. נתי קירש ימשיך להחזיק בכ-4% בחברה. השלמת העסקה דרושה לאישור אסיפה כללית של בעלי המניות בחברה וקבלת אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קרן פימי חתמה על הסכם לרכישת כ-40% מחברת מגל מערכות ביטחון, הנסחרת בנסד"ק, מאיש העסקים נתי קירש. הרכישה תבוצע במחיר של 3.5 דולר למניה ובהשקעה כוללת של כ-22.6 מיליון דולר. מרכז פעילותה של מגל בישראל והיא מוכרת מוצרים ומבצעת פרויקטי אבטחה היקפית ברחבי העולם עם כ-75% מכירות מחוץ לישראל.

השלמת העסקה כפופה לקיום ואישור אסיפה כללית של בעלי המניות בחברה וקבלת אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים.

חברת מגל

מגל הינה מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות אבטחה בתחום ההגנה ההיקפית המשמשות לאיתור וזיהוי פריצות. מוצריה של מגל, מצויים בשימוש ביותר מ-75 מדינות לצרכי הגנה על גבולות, שדות תעופה, בתי סוהר, תחנות כוח ואתרים רגישים אחרים.

החברה פועלת בשלושה מגזרים

1. פיתוח וייצור מוצרים המשמשים במערכות חכמות להגנה היקפית, בין השאר: חיישנים, מערכות שליטה ובקרה ממוחשבות ותוכנה ייעודית;
2. ביצוע פרויקטים של תכנון ובניה של מערכי אבטחה היקפית לאתרים רגישים;
3. פיתוח ומכירה של מערכות להגנת אתרים רגישים מפני מתקפות "סייבר".

מגל הוקמה בשנת 1965 כחטיבה בתעשייה האווירית. החברה הופרטה ובשנת 1993 הונפקה בנסד"ק. בעל השליטה הנוכחי במגל הוא נתי קירש, אשר ימשיך להחזיק בכ-4% בחברה לאחר המכירה לפימי.

החברה מעסיקה כיום כ-310 עובדים, מתוכם כ-150 במטה החברה ביהוד והשאר ברחבי העולם בחברות הבנות בקנדה, ארה"ב ומדינות נוספות באירופה ודרום אמריקה.

גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי: "מגל משתלבת היטב באסטרטגית ההשקעות של פימי עם טכנולוגיה ייחודית, מכירות מוטות ייצוא, ניסיון מוכח ומנועי צמיחה. אנו משוכנעים כי בעזרת צוות ההנהלה והעובדים נחזיר את מגל לנתיב של צמיחה ורווחיות."

קרן פימי

קרן פימי הינה קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל עם הון של 2.1 מיליארד דולר, שמתמחה ברכישת שליטה בחברות. הקרן שותפה מלאה לתהליך השבחה ריאלי של החברות בהן השקיעה.
עד כה השקיעה הקרן ב-75 חברות, ביצעה כ- 46 מימושים והיקף עסקאות ביותר מ-2 מיליארד דולר.

הקרן השלימה בשנת 2012 גיוס לקרן החמישית בהיקף של כ- 850 מיליון דולר. הקרן דורגה בשנת 2013 על ידי Preqin, גוף מחקר בינלאומי עצמאי שסוקר את כל קרנות ההשקעה בעולם, כקרן ההשקעות הפרטיות הטובה בעולם.

השקעות קרן פימי

הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים, בין היתר, בחברות: ג'ון דיר ווטר (ריבוליס), פארם אפ, ריטליקס, המלט, אורמת, אופיר , סקופ, מדטכניקה, מרחב, גילת, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אורלייט, נירלט, תדיראן קשר, איטונג, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין, אמ.די.טי., רביב, תה"ל, פריורטק, תדירגן, סולבר, גבעון, ח. מר, אוברסיז, דימר ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן