Skip to content

משרד התיירות משיק קמפיין: דווקא עכשיו – חופשה בישראל

שר התיירות, עוזי לנדאו: "במלחמה הזו אנו לוחמים בשתי חזיתות: החזית הצבאית, בה נלחמים מיטב חיילינו ומפקדינו במילואים ובסדיר, והחזית הכלכלית – בה לוקחים חלק כל אזרחי מדינת ישראל, הן כעובדים המניעים את המשק כולו והן כצרכנים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התיירות עוזי לנדאומשרד התיירות משיק הערב קמפיין פרסומי רחב היקף, הקורא לאזרחי ישראל לצאת לחופשה במגוון אתרי הנופש והבילוי הפזורים ברחבי הארץ. עלות הקמפיין, אשר יושק היום ויימשך עד לתחילת חודש ספטמבר הוא כ-6.2 מיליון שקל. הקמפיין מבוצע על ידי לשכת הפרסום הממשלתית ("לפמ") ויעלה הערב בכל אמצעי המדיה וימשך כ-6 שבועות. המהלך נעשה בשיתוף עמותות התיירות הארציות, התאחדות בתי המלון, איגוד מורי הדרך וכן עשרות ראשי רשויות ברחבי הארץ, בהובלת שר התיירות ומשרד התיירות.

חיזוק עסקים

מטרת הקמפיין הינה לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים, אשר נפגעו בעקבות המצב הביטחוני וסובלים מירידה דרסטית בהכנסות. לצורך כך פנה שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, לאלפי בתי עסק בתחום התיירות בארץ וביקש מהם להירתם תוך הסבר על חשיבותו הלאומית של המהלך.

משרד התיירות ביקש מגורמי התיירות השונים להתחייב לרמת מחירים אטרקטיבית ויצר שיתופי פעולה עם עמותות תיירות מדן ועד אילת, עם התאחדות בתי המלון, עם ראשי רשויות ומועצות ועם ארגון מורי הדרך, שספג פגיעה קשה בעקבות המצב הביטחוני וייצר פלטפורמה נוחה וידידותית להזמנת חופשה, מקום במסעדה, או בילוי באחד מאתרי האטרקציות ברחבי המדינה. המשרד פועל לכך שבשבוע הקרוב ייתוספו גם סיורים חווייתיים חינם לציבור, שייערכו על ידי מורי דרך מוסמכים, בסבסוד מלא של משרד התיירות.

מלון לאונרדו אשקלון
מלון לאונרדו אשקלון

אתר davkaisrael.co.il

האתר הייעודי – davkaisrael.co.il – יעלה לרשת בשעות הערב ויכיל רשימה ארוכה של מלונות ואתרי לינה, אתרי נופש, לינה, מסעדות ואטרקציות, מחולקים ומסווגים לפי מחיר ומיקום, והגולש יוכל בלחיצת כפתור להזמין את החופשה המתאימה לו ולמשפחתו.

אתרי הלינה באתר חולקו ל-4 רמות מחיר

רמה1 – עד 350 שקל ללילה לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.
רמה 2 – עד 500 שקל ללילה לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.
רמה 3 – עד 700 שקל ללילה לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.
רמה 4 – עד 900 שקל ללילה לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

במרבית המקומות לא יגבה מחיר נוסף עבור ילד ראשון ובמקומות בהם יגבה עבורו תשלום – יהיה זה לא יותר מ-100 שקל לילד.

אתרי התיירות בדרום

לאתרי התיירות בדרום, שספגו את הפגיעה הקשה ביותר, הותאם מתווה מיוחד: הנופשים יוכלו לרכוש את ההטבות במסגרת המבצע הנוכחי, במחירים ובתנאים האטרקטיביים המוצעים כיום, ולנצל אותה לאחר תום הלחימה, בכל זמן נתון במשך השנה הקרובה.

"חובתנו לשמור על כלכלה ישראלית חזקה"

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "אני יודע שלא פשוט בימים קשים כמו אלו לחשוב על חופשה משפחתית. כמעט בכל משפחה יש לפחות חייל אחד אשר לוקח חלק בלחימה, והמראות והידיעות על פגיעות בנפש ובגוף לא משאירות אף לב שלם. יחד עם זאת במלחמה הזו אנו מתמלאים גאווה וסיפוק על עוצמתם של אזרחי ישראל, על עמידתם במצבים לא פשוטים, על גילויי סולידריות וערבות הדדית בין כלל אזרחי המדינה.

"אני מאמין שחובתנו האזרחית לשמור על כלכלה ישראלית חזקה מחד ומאידך – להרים את ראשנו בגאווה. במלחמה הזו אנו לוחמים בשתי חזיתות: החזית הצבאית, בה נלחמים מיטב חיילינו ומפקדינו במילואים ובסדיר, והחזית הכלכלית – בה לוקחים חלק כל אזרחי מדינת ישראל, הן כעובדים המניעים את המשק כולו והן כצרכנים, בכל ענפי המשק.

"חופשה בישראל"

השר לנדאו מדגיש, כי "אין מקום נכון ומתאים לחופשה משפחתית מרעננת בימים אלו מאשר ברחבי המדינה המדהימה שלנו. המלחמה שלנו בעורף היא השמירה שלנו על שגרת חיינו ועל חוסננו הכלכלי והחברתי. אני קורא לכל אזרחי המדינה להירתם למהלך הזה ולהזמין עוד היום, דווקא היום, חופשה בישראל. חופשה בישראל תומכת בעשרות אלפי עובדים ישראלים ומאפשרת לעסקי התיירות להחזיק מעמד בתקופה לא פשוטה זו".

"פגיעה קשה בהכנסות"

שר התיירות סיפר ,כי "בשלושת השבועות של מבצע צוק איתן טיפל משרד התיירות במאות פניות של בעלי עסקים בתחום התיירות אשר דיווחו על פגיעה קשה בהכנסות בעקבות ביטול הזמנות ומיעוט מבקרים. לצורך כך יצא משרד התיירות עם המבצע, המאפשר לשני הצדדים להרוויח – בעלי העסק נהנים מהכנסה ואזרחי ישראל נהנים מהזדמנות לנפוש בארץ במחירים אטרקטיביים במיוחד".

"התחייבות לרמת מחיר"

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי

לדברי מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "כל אתרי הלינה המופיעים באתר שלנו התחייבו לרמת מחיר שנקבעה מראש ולחדרים במחיר זה עד סוף חודש אוגוסט לפחות. תעשיית התיירות היא גורם חשוב, המספק מקומות עבודה רבים במשק הישראלי – וזה הזמן, יותר מתמיד לסייע לתעשיית התיירות ולכלכלת ישראל".

30 מיליארד שקל

תעשיית התיירות בישראל מעסיקה למעלה מ-100 אלף איש במעגל הראשון ויותר מ-200 אלף עובדים במעגלים נלווים, מרביתם מתגוררים בפריפריה, ומאפשרים פרנסה בכבוד למשפחות רבות. בשנת 2013 בלבד תרמה תעשיית התיירות למשק יותר מ-30 מיליארד שקל. בתקופה הקרובה יעלה משרד התיירות קמפיינים לעידוד התיירות לישראל בקרב קהילות יהודיות ואחרות, במספר מדינות מקור מרכזיות של תיירות לארץ".

2 Comments

  1. גרוס
    2 באוגוסט 2014 @ 22:09

    התקשרנו לשמונה מקומות בערך
    התגובות היו שונות:
    1. לא מכירים את המבצע ולא מבינים על מה אנחנו מדברים
    2. המחיר המוצר 350 למשל לזוג הוא מחיר לאדם בפועל….
    3. ברוב המקומות נאמר לנו שאין מקום או שהמבצע לא לחודשי הקיץ
    אז…..
    בבקשה אל תבזבזו כ"כ הרבה כסף על קמפיין ציבורי
    במקום זה תשלמו לחיילים חופשה וזהו. תודה

  2. אבנר כהן
    1 באוגוסט 2014 @ 14:58

    הנציגים טוענים שזה מחיר לאדם, לפי משרד התיירות זה מחיר לזוג,==גם היחס של הטלפנים במרכזי הזמנות גרוע,– מאוד התאכזבתי,

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן