Skip to content

הלם בהוליווד: השחקן רובין וויליאמס נמצא מת בביתו

כוכב הקולנוע בן ה-63 סבל מדיכאון והתמודד בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול. "איבדתי את בעלי ואת החבר הכי טוב שלי, והעולם איבד אמן אהוב ואדם נפלא", אמרה אשתו סוזן שניידר. נשיא ארה"ב ברק אובמה: "הוא היה מיוחד במינו, הצליח לגעת בכל רגש אנושי, וגרם לנו לצחוק ולבכות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"שחקן אגדי ואיש מדהים". וויליאמס. צילום: ויקיפדיה

רובין וויליאמס – שחקן, קומיקאי, כוכב ענק ואחד מגיבורי התרבות של אמריקה, נמצא הלילה (בין שני לשלישי) מת בביתו בקליפורניה, וככל הנראה שם קץ לחייו. למרות הצלחתו הגדולה והקריירה המרשימה, וויליאמס, 63, סבל שנים רבות מדיכאון והתמודד בהתמכרותו לסמים ולאלכוהול. סוזן שניידר, רעייתו של וויליאמס, אמרה הלילה: "איבדתי את בעלי ואת החבר הכי טוב שלי, והעולם איבד אמן אהוב ואדם נפלא".

בהוליווד קיבלו בהלם את הבשורה וחבריו השחקנים מבכים את מותו של אחד השחקנים הכישרונים והנדירים בקולנוע ובטלוויזיה: "העולם איבד שחקן אגדי ואיש מדהים", אמר ג'וני דפ. "אני שבורה, הוא נתן כל כך הרבה לכל כך הרבה אנשים", אמרה בכאב אלן דג'נרס. "רובין, כל כך אהבנו אותך", אמרה מיה פארו. הבמאי כריס קולומבוס, שביים את הסרט "גברת דאוטפייר", שבו כיכב וויליאמס: "לא ראיתי מעולם תצוגת משחק כזו. הוא היה גאון".

"רובין היה כמו סופת ברקים של כישרון, קשה לי להאמין שהוא איננו", אמר הבמאי והמפיק סטיבן שפילברג. רבים מהשחקנים והבמאים בהוליווד התקשו לבטא את הכאב ואת ההלם כאשר הגיעה הבשורה העצובה. נשיא ארה"ב, ברק אובמה, פרסם הלילה הודעה רשמית: "רובין וויליאמס היה טייס, רופא, אומנת, נשיא, פיטר פן וכל מה שביניהם. הוא היה מיוחד במינו. הגיע אלינו כמו חייזר, אבל הצליח לגעת בכל רגש אנושי. הוא גרם לנו לצחוק ולבכות, ותרם מכישרונו הענק לכל מי שהיה זקוק לו".

וויליאמס פרץ לכותרות עם הסרט "בוקר טוב וייטנאם" (1987) ומאז הקריירה שלו נסקה עם "ללכת שבי אחריו" (1989), "פישר קינג" (1991) ו"סיפורו של וויל האנטינג" (1997) עליו זכה באוסקר כשחקן משנה הטוב ביותר. וויליאמס הופיע גם בסרטים "העולם על-פי גארפ", "הוק" ועוד רבים אחרים, ונתן את קולו ל"אלדין" ולסרטי אנימציה נוספים.

וויליאמס נחשב לאחד הקומיקאים המוכשרים והמצליחים ביותר ולמרות הכל לא הצליח להתמודד עם הסמים, האלכוהול והדיכאון. מאחורי הטמפרמנט הסוער, הצחוקים הפרועים והמשחק הטוטאלי, רבץ כאב גדול, שהטיל צל כבד על חייו של וויליאמס. בשנים האחרונות נראה היה, שהקריירה של וויליאמס בירידה והוא לא הצליח לחזור על הצלחות העבר. "אני מצטער שכדור הארץ לא היה מספיק ראוי עבורך", נפרד הלילה מוויליאמס השחקן ג'ייסון אלכסנדר והוסיף: "אני מקווה שעכשיו האושר ממתין לך".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן