Skip to content

יעוץ חינם לקבלת פיצויים לעסקים בדרום

החל מהיום זכאים עסקים קטנים ובינוניים באזור עוטף עזה ויישובי הדרום לייעוץ לקבלת פיצוי בגין מבצע צוק איתן ללא תשלום. בחודשים הקרובים יעמוד לרשותם מערך המעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, שיעניק בתיאום עם רשות המיסים יעוץ וליווי מקצועי מלא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה בשיתוף עם רשות המסים מלווה עסקים בדרום בהגשת התביעות לפיצויים בגין מבצע צוק איתן ומעניקה שירות ללא תשלום. עסקים יוכלו לקבל את הייעוץ בסניפי המעוף הדרומיים – גופי השטח של הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה – בהם יוכלו ליהנות מעזרה במילוי הטפסים למקדמות, ייעוץ בבחירת המסלול לפיצוי בגין מבצע צוק איתן וסיוע במילוי הטפסים.

טפסים

נציגי רשות המסים יקבלו את הטפסים מסניפי המעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה ויהיו זמינים למתן תשובות בזמן אמת. עד היום פנו למעוף קרוב ל-700 עסקים בינוניים וקטנים, שביקשו להסתייע ביועצים, על מנת לבחון הגשת תביעה לפיצוי בגין מבצע 'צוק איתן' מרשות המיסים או ליהנות משירותים וכלי סיוע אחרים.

אין כל סיבה ללכת למתווכים

רן קויתי מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים: "עסקים שנפגעו במהלך צוק איתן זקוקים לכל שקל על מנת לשקם את העסק שלהם ולהמשיך הלאה ואין שום סיבה שיידרשו לשלם 'קנס' לכל מני מתווכים בדרך, רק בגלל שעמדו על זכאותם החוקית לפיצוי בגין מבצע צוק איתן. אנו מעמידים מערך יועצים מטעם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים – שעברו הכשרה של נציגי רשות המיסים – ויסייעו לעסקים ללא תשלום לקבל את מה שמגיע להם. יועצי המעוף יעמדו בקשר רציף עם נציגי רשות המסים העומדים לרשות העסקים ועונים לכל שאלה. חשוב לציין כי אנשי רשות המסים מאוד מחויבים למטרה והעניקו ליועצי הסוכנות ומשרד הכלכלה את כל הכלים האפשריים על מנת לתת ליווי וייעוץ הולם ויעיל לעסקים במצוקה הזכאים לפיצוי בגין המבצע הצבאי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן