Skip to content

זנזיבר בטיסות ישירות לחגים

היעד החדש של אשת טורס לחגי תשרי 2014: זנזיבר. החברה תפעיל סדרת טיסות שבועיות בספטמבר-אוקטובר. המחירים זולים במאות דולרים מאשר בשנים קודמות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
זנזיבר. יעד אקזוטי, שנמצא במרחק של 5.5 שעות טיסה בלבד. (צילום: באדיבות אשת טורס)
זנזיבר. יעד אקזוטי, שנמצא במרחק של 5.5 שעות טיסה בלבד. (צילום: באדיבות אשת טורס)

לקראת חגי תשרי 2014 משיקה אשת טורס את זנזיבר, שכבר הוצעה לנוסע הישראלי בשנים האחרונות. לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, החל מראש השנה ועד סוכות, תפעיל אשת טורס טיסות ישירות לאי, שהוא אחד היעדים היותר אקזוטיים ביותר, ונמצא במרחק של 5.5 שעות טיסה מישראל בלבד. עד היום הופעלו הטיסות לזנזיבר במועדים נקודתיים, בסוכות ופסח, ובמטוס אחד בלבד, שטס הלוך ושוב לאי האקזוטי ולישראל".

במהלך ספטמבר-אוקטובר 2014, תפעיל אשת טורס סדרה של טיסות ישירות שבועיות, שיבוצעו על ידי ארקיע. אומרת זכאי: "המטרה העיקרית שלנו היא להנגיש לנוסע הישראלי את אחד היעדים היותר חלומיים, הן מבחינת קיצור טווחי ההגעה בטיסות ישירות ונוחות, והן מבחינת חתך המחירים. עד היום, במסגרת פתיחת היעד בתקופות נקודתיות ובחגים, המחירים נעו בין 2,500-3,000 דולר לחבילה לאדם. ואולם, עם הפעלת סדרת הטיסות שלנו, המחיר יורד משמעותית – החל מ-1,799 דולר לאדם לחבילה".

זנזיבר הוא יעד קלאסי לחופשת בטן-גב שלווה. (צילום באדיבות אשת טורס)
זנזיבר הוא יעד קלאסי לחופשת בטן-גב שלווה. (צילום באדיבות אשת טורס)

זכאי מוסיפה ש"התחלנו לשווק את זנזיבר לפני כחודש, והביקושים עלו על הציפיות, כאשר כבר בימים אלו – חודש לפני תחילת החגים – אנו בשלבי סיום מכירה של כל מלאי המקומות לראש השנה ויום כיפור".
לדברי זכאי, "כנראה שכאשר מדמיינים את גן עדן, רואים את זנזיבר. זהו מקום קלאסי עבור חופשת בטן-גב של רוגע ושלווה, מים צלולים בצבע טורקיז, עצי דקל, חופים לבנים ובעלי חיים אקזוטיים. מאחר ואין בנמצא סטטיסטיקה מדויקת, ההערכות הן כי מדי שנה מבקרים בזנזיבר כחצי מיליון תיירים. עד לפני כשנה, השוק האיטלקי שלט באופן כמעט אבסולוטי בנתחי התנועה העיקריים לאי. אולם לפני כשנה, ובעקבות המשבר הכלכלי המתמשך באיטליה, נחתכה דרמטית תנועת התיירים האיטלקים והחל זרם חדש של תיירים מגרמניה, דרום אפריקה וצרפת".

בימים אלו משווקת אשת טורס חבילות נופש של 6-7 לילות, הכוללת ימים מלאים באי, טיסה, העברות למלון, לינה במלונות של 4 או 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון או על בסיס הכל כלול. מחירים לדוגמה: 7 לילות במלון 4 כוכבים – 1.764 דולר ובמלון 5 כוכבים – 2.374 דולר – שניהם על בסיס הכל כלול.

בנוסף יוצע באשת טורס גם טיול מאורגן לאי, הכולל 7 לילות במלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון במחיר החל מ-1.600 דולר. בסוכות: החל מ-2,000 דולר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן