Skip to content

ליברמן: משתתפי עצרת ההזדהות עם עזה – בוגדים

שר החוץ ליברמן ממשיך במתקפה נגד מארגני ההזדהות עם עזה, בקרב ערביי ישראל: "אלו שהשתתפו ביום שישי האחרון ב'עצרת הניצחון והתמיכה בעם הפלסטיני בעזה' שנערכה בכפר כאבול בגליל המערבי, צריכים 'לחגוג' זמן ממושך מאחורי סורג ובריח באשמת בגידה ותמיכה בטרור"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר החוץ, אביגדור ליברמן, שוב מתעמת עם ערביי ישראל וקורא להכניס לבתי הסוהר, את הגורמים מקרב ערביי ישראל – המזדהים עם הפלסטינים בעזה.

השר ליברמן כתב הבוקר בדף הפייסבוק שלו: "אלו שהשתתפו ביום שישי האחרון ב'עצרת הניצחון והתמיכה בעם הפלסטיני בעזה' שנערכה בכפר כאבול בגליל המערבי, צריכים 'לחגוג' זמן ממושך מאחורי סורג ובריח באשמת בגידה ותמיכה בטרור. אותם מפגינים, ובהם חברי כנסת ערבים, לא הפגינו כהזדהות הומניטארית עם כאבם של תושבים בעזה אלא הביעו תמיכה גלויה באויב שנלחם במשך כחודשיים נגד מדינת ישראל. לכן, יש להתייחס אליהם כבוגדים וכמי שתומכים בארגון טרור, להעמידם לדין ולתת להם את ה'זכות' לעמוד דקת דומייה, כפי שעשו בהפגנה, בתוך תאי בית הסוהר".

ממשיך לתקוף. ליברמן (צילום: דן בר דוב)
ממשיך לתקוף. ליברמן (צילום: דן בר דוב)

עוד כתב השר ליברמן: "באשר לראשי 'ועדת המעקב של ערביי ישראל', שארגנו את האירוע, הרי שזוהי הוכחה נוספת עבור אלו בהנהגת המדינה שעוצמים את העיניים וממשיכים לראות בגוף הזה גוף לגיטימי שניתן להידבר איתו – כי זה ממש לא כך ומדובר באנשים קיצוניים שתומכים באויבי המדינה וההידברות עימם מעבירה מסר שלילי לערביי ישראל שכן נאמנים למדינה ומסר של חיזוק לקיצוניים שתומכים בארגוני הטרור".

1 Comment

  1. ניר
    2 בספטמבר 2014 @ 18:55

    ערבי ישראל לא יכולים לרקוד על שתי חתונות זו תגובתי הקצרה והמבין יבין מקווה שלפחות התגובה לא תמחק

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן