Skip to content

חדש בישראל : אינפיניטי Q70 וסדרת QX החדשה

אינפיניטי, מותג היוקרה היפני, משיק בימים אלה בישראל את דגם Q70 ההיברידי ואת סדרת QX המחודשת. Q70 נחשב לרכב ההיבריד סאלון המהיר והחזק ביותר בעולם ומחירו בישראל 489,000 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מותג הרכב אינפיניטי משיק בישראל את דגם ה- Q70 Hybrid, רכב הסלון ההיברידי המהיר בעולם. הרכב ישווק ברמת הגימור PREMIUM, המפוארת ביותר עם שלל טכנולוגיות מתקדמות. Q70 Hybrid מוצע למכירה במחיר של 489,000 שקלים ואילו מחיר גרסת הבנזין התעדכן ל- 449,000 שקלים.

Q70 היברידי יוקרתי של אינפיניטי (צילום יח"צ חו"ל)

ה- Q70 ההיברידי, בעל מנוע 3,498 סמ"ק, המפיק 364 כו"ס (בשילוב מנוע חשמלי) ומאיץ את הרכב מ- 0 ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות. מהירותו המרבית מגיע ל- 250 קמ"ש.

עיצוב ה- Q70 ההיברידי, מתבסס על מראה קלאסי ויוקרתי. הרכב שומר על הקווים העיצובים של אינפיניטי, כנפיים מעוגלות, גריל קדמי מעוצב, וקווים מעוגלים שמשרים אווירה של תנועה גם כשהרכב עומד. הפנסים הקדמיים אלכסוניים מאופיינים ב"חתימת פנסי LED", כסימן ההיכר של דגמי אינפיניטי בעלי המיתוג החדש.

פנים הרכב מקבל עיצוב עשיר ואלגנטי אודות לריפודי העור במושבים המעניקים תחושת יוקרה ואיכות, הכוללים דיפוני עץ בדלתות פנים הרכב ובקונסולה המרכזית. לנוחיות הנוסעים ברכב, המושבים הקדמיים מציעים אופציית קירור וחימום וכן, זיכרונות למושב הנהג, גלגל ההגה ומראות הצד. אבזור סטנדרטי נוסף: מראה מרכזית מתכהה למניעת סנוור, מראות חיצוניות מתכווננות ומתקפלות חשמלית עם חימום ומראות חיצוניות עם הטיה המסייעת בנסיעה לאחור.

אינפיניטי ההיברידי (צילום יח"צ חו"ל)

המערכות הטכנולוגיות הקיימות באינפיניטי Q70, מציעות לנוסע בטיחות מרבית המצוידת על ידי מיטב הטכנולוגיות האחרונות בתחום הרכב::
• מערכת היגוי פרוגרסיבית תלוית מהירות – מערכת אשר מזהה את מאפייני הנהיגה על סמך דפוסי ההיגוי, ההאצה והבלימה של הנהג ומבקרת את לחץ הבלמים על מנת להשיג תגובות חלקות יותר של המכונית.
• מערכת התראה מסטייה מנתיב נסיעה – מערכת המתריעה בפני הנהג באמצעות אזהרה שמופיעה בצג המידע של המכונית וצליל התראה כי המכונית מתחילה לסטות מנתיב הנסיעה, המערכת מסייעת לנהג להשיב את המכונית למרכז נתיב הנסיעה.
• מערכת התראה להתנגשות חזיתית – מסייעת בניתור המרחק והמהירות של רכב על מנת להזהירו מצמצום המרחב בין הרכבים.
• מערכת בקרת שיוט חכמה +ICC – לנסיעה במהירות קבועה ובעלת תכונה נוספת של שמירה על מרחק קבוע שנבחר מראש מהרכב שלפני.

בנוסף, ה- Q70 כולל חבילות אינטראקטיביות אשר מכילות בין היתר: חבילת מולטימדיה עם מסך מגע וחיווי קולי, מערכת שמע מדגם BOSE עם 16 רמקולים, קישוריות IPOD/USB ושקע AUX לחיבור נגן חיצוני ועוד.

בין שלל החידושים הטכנולוגיים, ה- Q70מציע אבזור עשיר ופונקציות נוספות המסייעות בנוחות אולטימטיבית, ביניהם:
• מערכת התראה לירידת לחץ בצמיגים.
• פנסי BI-XENON קדמיים עוקבי פנייה.
• I KEY – שלט מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח.
• חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ומצלמת רוורס עם תצוגת מסך.
• חבילת מולטימדיה עם מסך מגע וחווי קולי.
• מערכת שמע מדגם BOSE עם 16 רמקולים.
• חלון גג חשמלי עם פתיחה מלאה.
• חישוקי סגסוגת "18.

הרכב ישווק בישראל ברמת הגימור הגבוהה ביותר של אינפיניטי – GT PREMIUM והמחיר לצרכן הוא 489,000 שקלים.

http://www.youtube.com/watch?v=24l5MKCRHZQ

בנוסף, מותג הרכב היוקרתי אינפיניטי משיק בישראל את סדרת QX החדשה – סדרת הקרוסאוברים במיתוג חדש. לרגל המיתוג מחדש תציעה אינפיניטי את סדרת ה- SUV תחת השם QX. מדובר בסדרת הקרוסאוברים היוקרתית הכוללת את דגמי QX50 ו- QX70 דגמים המעניקים חווית נהיגה אולטימטיבית, ביצועים ספורטיביים, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מעורר השראה. בנוסף, סדרת הרכבים מציעה חלל פנימי גדול ומרווח היוצרים חווית נסיעה יוצאת דופן.

QX המחודש (צילום יח"צ חו"ל)

שני הדגמים המחודשים משווקים במנוע V6 בנפח 3700 סמ"ק, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 7 הילוכים המפיקים 320 כו"ס.
• QX70 הינו ה-SUV הספורטיבי הגדול של אינפיניטי (המיתוג החדש של ה- FX37)
• QX50 הינו ה-SUV הקומפקטי והאלגנטי של אינפיניטי (המיתוג החדש של ה- EX37)

לרגל השקת המיתוג מחדש תציעה אינפיניטי את דגמי סדרת ה- QX במחירים אטרקטיביים:
QX50 מוצע במחיר החל מ- 299,000 שקלים לרמת הגימור Base ( במקום 340,000 ששלים מחיר מחירון ).
הקרוסאובר המאסיבי QX70 במחיר החל מ- 449,000 שקלים לרמת הגימור GT.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן