Skip to content

אל על השיקה היום כרטיסי אשראי

כרטיסי האשראי יהיו בשתי קטגוריות: פליי קארד פרימיום שבו על כל רכישה של 190 שקל מקבלים 1 נקודת זכות במועדון הנוסע המתמיד של אל על ופליי קארד רגיל, שבו על רכישה של 250 שקל מקבלים נקודת זכות אחת במועדון הנוסע המתמיד של אל על
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מנכ"ל אל על דוד מימון. צרכנות חכמה
מנכ"ל אל על דוד מימון. צרכנות חכמה

אל על השיקה היום כרטיסי אשראי בשתי קטגוריות פליי קארד (FLY CARD) בשיתוף דיינרס קלאב ומועדון YOU מקבוצת אלון ופליי קארד פרימיום (FLY CARD PREMIUM), בשיתוף דיינס קלאב, אמריקן אקספרס, לאומי קארד והבנקים המובילים. מטרת הנפקת כרטיסי האשראי היא להנפיק 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וליצור גידול של כ-450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ולהגיע בכך ל-1.8 מיליון חברים. זאת באמצעות נקודות שיצטברו במועדון הנוסע המתמיד, תמורת קניות בכרטיסי האשראי של אל על.

 

יחס ההמרה

היום יחס המרה הממוצע של כרטיסי האשראי בארץ הוא – על כל הוצאה של 750 שקל מקבלים נקודת מתנה אחת. לעומת זאת, כרטיס פליי קארד פרימיום של אל על יעניק את יחס ההמרה של כמעט פי 4 מהממוצע הקיים, כאשר באמצעותו כל הוצאה ושימוש בכרטיס בסכום של 190 שקל מזכה ב-1 נקודת זכות במועדון הנוסע המתמיד. גם כרטיס פליי קארד הרגיל יציע יחס המרה משתלם, הטוב פי 3 מהממוצע הקיים, כאשר באמצעותו כל הוצאה בסכום של 250 שקל תזכה ב-1 נקודת זכום במועדון הנוסע המתמיד.

כרטיס פליי קארד

מחזיקי כרטיס פליי קארד, שירכשו ברשתות החברות במועדון You, כגון רשתות מגה, רשת צרכנות You, דור אלון, נעמן, ורדינון ונוספים, יצברו נקודות נוספות על הקיימות וישפרו משמעותית את כמות הנקודות הנצברת, עד 10 נקודות לכל 250 שקל. ניתן יהיה לבחור בין מימוש הנקודות לכרטיסי טיסה, או לרכישות יומיומיות של מזון, דלק ועוד. כמו כן, ייהנו בעלי הכרטיס מהטבות דיינרס קלאב ובהן 1+1 ברכישת כרטיסי קולנוע, הצגות ילדים ומגוון אטרקציות ברחבי הארץ, כרטיס להבימה ב-49 שקל, אירוח בטרקליניVIP במחיר מוזל ברחבי העולם ועמלת המרה מופחתת לרכישת מט"ח.

העלות החודשית של כרטיס פליי קארד הוא – 19.90 שקל

כרטיס פליי קארד פרימיום

כרטיס פליי קארד פרימיום הוא כרטיס בנקאי, המיועד ללקוחות היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד של אל על וחברות האשראי דיינרס, אמריקן אקספרס ולאומי קארד: חברי הנוסע המתמיד במעמד כסף, זהב, פלטינה וטופ פלטינה וכן לקוחות בעלי פרופיל הוצאה גבוה (מחזור הוצאה חודשי ממוצע של כ- 10,000 שקל ומעלה) בכרטיס האשראי. בעלי כרטיס זה יקבלו בנוסף ליחס ההמרה הגבוה – על כל רכישה של 190 שקל – נקודה במועדות הנוסע המתמיד:

• 20% תוספת צבירת נקודות על טיסות אל על ו-UP מעבר לתוספת הנקודות המוענקת בגין מעמד
• לראשונה – עד 20% מנקודות האשראי נחשבות לצורך שדרוג/ חידוש מעמד היוקרה במועדון
• קדימות ברשימות השדרוגים ללקוחות היוקרה הזכאים לשדרוג של הרגע האחרון
• נוסעים שיגיעו לנמל התעופה, על בסיס מקום פנוי לאחר שכל הזכאים להטבות אלה (לקוחות משלמים, לקוחות יוקרה) קיבלו אותן: קבלת מושב מועדף בטיסות ללא תשלום על בסיס מקום פנוי, קבלת מושב במחלקת תיירים פלוס ללא תשלום על בסיס מקום פנוי (בטיסות בהן קיימת מחלקת תיירים פלוס)

העלות החודשית של כרטיס האשראי פליי קארד פרימיום היא: דיינרס – 31.90 שקל, אמריקן אקספרס – 40 שקל ולאומי קארד – 49 שקל

הטבות אל על

• 10% תוספת צבירת נקודות על טיסות אל על ו-UP
• מחירים מיוחדים לכרטיסי בונוס
• 50% הנחה בתשלום על מזוודה אחת נוספת במחלקת תיירים, מעבר לזכאות
• רכישת חלק מכרטיס הטיסה תמורת נקודות (1 $ הנחה עבור כל 3 נקודות)
• כרטיסי בונוס בזמינות גבוהה יותר של מושבים
• 5% הנחה קבועה בדיוטי פרי במטוסי אל על במעמד החיוב

מתנות הצטרפות – 50 נקודות הנוסע המתמיד ו-10% הנחה בקנייה חד פעמית בדיוטי פרי במטוסי אל על (למצטרפים במטוס)

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "אנו ערים למגמה הולכת וגוברת של צרכנות חכמה, המעודדת יותר ויותר לקוחות לחסוך בקניות היומיות שלהם ולקבל תמורה גבוהה יותר לכספם. כרטיסי האשראי החדשים שלנו משתלבים היטב במגמת הצרכנות החכמה ומעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוחות אל על, תוך שהם משתלבים בסגנון החיים היומיומי שלהם. כלומר, על כל ביצוע פעולת קנייה שגרתית של מזון או דלק וכדומה, מתקרבים לקוחותינו לקבלת כרטיסי טיסה ללא תשלום, על ידי צבירה אוטומטית של נקודות במועדון הנוסע המתמיד ביחס ההמרה הכי משתלם כיום בישראל. במקביל אנו נמצאים במגעים עם בנק DISCOVERבעלי קבוצת דיינרס, להנפקת כרטיס אשראי מקביל גם ללקוחותינו בצפון אמריקה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן