Skip to content

יהללך זר: זה מה שקורה כשאגו ואגו נפגשים

 לא מפתיע כשכוכבי התופעה הם שני עיתונאים: מתי גולן מגלובס מספר לקוראים מי זה מתי גולן, אחרי שיאיר לפיד ( פוליטיקאי וגם עיתונאי) שאל בפייסבוק את אותה השאלה עצמה, משהו בסגנון MATI WHO? אז גולן ענה לו מאת אורה עריף כץ קרב התרנגולים האחרון בין מתי גולן ויאיר לפיד החל בדף הפייסבוק של לפיד. אחת מאלפי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 לא מפתיע כשכוכבי התופעה הם שני עיתונאים: מתי גולן מגלובס מספר לקוראים מי זה מתי גולן, אחרי שיאיר לפיד ( פוליטיקאי וגם עיתונאי) שאל בפייסבוק את אותה השאלה עצמה, משהו בסגנון MATI WHO? אז גולן ענה לו

מאת אורה עריף כץ

קרב התרנגולים האחרון בין מתי גולן ויאיר לפיד החל בדף הפייסבוק של לפיד. אחת מאלפי ה'חברים' שלו שאלה לחוות דעתו על הסיקור העיתונאי של פרשת סרן ר' ואילנה דיין, בהקשר של דברים שכתב בנושא מתי גולן.
כמובן שהפרשיה המשפטית/ציבורית/אתית נזנחה לטובת הדברים העסיסיים, המעניינים והחשובים באמת כשלפיד שאל אותה בתגובה מי זה מתי גולן?. גולן, בטורו האישי, טרח להצהיר כי אינו חבר של הפייסבוק, אבל העירו את תשומת לבו לתכתובת, בעקבותיה זכינו להחשף לדברים נוקבים, ברומו של עולם, (גולן אודות לפיד, ובעיקר אודות גולן) תחת הכותרת "יאיר לפיד פשוט מקנא בי"  והאמת היא שגם אנחנו, אמנם נורא מקנאים, אבל בכל זאת מאושרים לתת לו במה חופשית למקרה שפספסתם:

"בעוד שהוא (לפיד- א.ע.) הוציא כמה ספרים בלשיים חסרי ערך, כתב מאמרים שמאלציים ומופיע בטלוויזיה, הרי שאני הייתי הכתב המדיני והעורך האחראי של עיתון "הארץ"; הייתי העורך הראשי של "גלובס"; מחזות שלי הוצגו בקאמרי ובבית לסין; ספרים שלי יצאו לאור בארה"ב בהצלחה, אחד מהם בהוצאת ה"ניו-יורק טיימס" ובתרגום ל-15 שפות; במשך שנים רבות הופעתי והגשתי בטלוויזיה תוכניות רבות בפריים-טיים; הופעתי כמנחה ברשת ב' שנים רבות; כל השנים פרסמתי מאמרים בחשובים בעיתוני המדינה – תמיד על נושאים שעל סדר היום, אף פעם לא על הילדים שלי, אשתי, אמי, אבי, אגרוף… ואם הוא דרש דוקטורט על סמך הישגיו…"

וכל המוסיף גורע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן