Skip to content

נבחרת פוינטר 3M יוצאת לראלי ברסלאו בלקן 2014

ראלי ברסלאו הוא מאירועי הספורט המוטורי הנחשבים והיוקרתיים באירופה, ומושך אליו צוותי משתתפים מכל רחבי היבשת. המרוץ יימשך שמונה ימים על-פני מסלול בן 2,100 ק"מ, בתנאי שטח המשלבים קרקע סלעית, קשה והררית עם קטעים מהירים וניווט תובעני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות המתחרים הבינלאומי רז הימן והלל סגל יצא לראלי ברסלאו בלקן, אחד מאירועי הספורט המוטורי הנחשבים והיוקרתיים באירופה כאשר פוינטר-חטיבת האיתור וניהול ציי רכב מקבוצת שגריר בע"מ, וחברת הענק האמריקאית M3, הן נותנות החסות הראשית לצוות המתחרים הבינלאומי רז הימן והלל סגל, אשר יקחו חלק בראלי ברסלאו בלקן, אשר יתקיים ב-20 בספטמבר בבולגריה.

ראלי בלקן ברסלאו 2014 הינו ארוך יותר מהראלי הקודם בכ- 300 ק"מ ויימשך 8 ימים על פני 2,100 ק"מ של נופים מרהיבים עם צירים מורכבים ומאתגרים. 1,890 ק"מ מהם יהיו מדודים בשמונה סטייג'ים ויתחרו בהם כלי רכב, אופנועים וטרקטורונים. הזינוק וקו הסיום יהיו ליד ורנה. באמצע יתמקם הראלי למשך יומיים בעיר סליבן. הראלי היוקרתי מציע התמודדויות המאתגרות את כוח הרצון, המשמעת וקור הרוח של הצוותים במצבי אי-ודאות. תנאי השטח השונים יכללו שילוב של קרקע סלעית, קשה והררית עם קטעים מהירים וניווט תובעני. ההשתתפות בראלי בלקן היא השנייה (אחרי ראלי יוון שהתקיים השנה במאי) מתוך שלושה מרוצים המתוכננים השנה לצוות 'פוינטר M3' .

רז והלל במסיבת העתונאים היום ( צילום דן בר-דוב )

הצוללת הצהובה של רז והלל רכב השייך לקטגוריית T1.2 (רכבי אב טיפוס מבניה עצמית בעל מנוע דיזל), בעל שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פג'רו. לרכב מנוע טורבו של BMW בנפח של 3,000 סמ"ק, 6 צילנדרים ו- 250 כו"ס עם מחשב בעל תוכנת מרוצים מיוחדת. צריכת הדלק תעמוד על כ-3.5 ק"מ לליטר בזמן המרוץ. משקל עצמי 1,980 ק"ג, צמיגי Toyo, מערכת הרמה עצמית הידראולית מובנית, מידות הרכב: אורך 4.2 מטר, גובה 2 מטר, רוחב 2 מטר.

צמד המתמודדים, רז והלל יוצאים לראלי הבינלאומי ה – 22 במספר של רז וה – 17 של הלל. רז והלל הם מנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים לשנת 2009. הלל סגל, נווט הצוות, בן 65, בעל מוסך ליוגב. הנהג רז הימן, בן 50, מנכ"ל תנועה מערכות מחשוב וניווט. בעשור האחרון חזר הצוות מתחרויות הראלי בהן השתתף עם הישגים רבים, ביניהם מקום ראשון בדאקאר 2012 (קטגוריית רוקיז), אלופי סבב הבלקן 2013, מקום ראשון בראלי דרך המשי 2009 ו- 2010 (קטגוריית (T1.2, מקום ראשון כללי בראלי יוון 2013, מקומות שני ושלישי בראלי הפרעונים במצרים 2005, 2006 ו 2007 (קטגוריית (T1.2, מקום שני כללי בראלי בלקן 2012, מקום שני כללי ב- 24 השעות של יוון 2013.

אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר: "פוינטר ממשיכה לתמוך בספורט המוטורי בכלל וברז והלל בפרט ושמחה על הצטרפותה של חברת 3M לנותני החסות. אנו גאים בהם ומקווים שיבואו עם הישגים באחד המרוצים הקשים ביותר השנה. המסורת ארוכת השנים של רז והלל אשר כבר משולבת במסורת של חברת פוינטר הינה חסרת תקדים בנוף הישראלי ואנו תקווה לייצוג מכובד ושדגל ישראל יתנופף לו בחו"ל בגאווה במיוחד בתקופה זו, הוסיף גולדשטיין.

ערן תמיר מנכ"ל ICL מציין כי שילוב ושיתוף פעולה זה של ICL עם רז והילל אינו חדש, יש לנו היכרות ארוכה עם רז והילל – האנרגיות, היזמות, המקצוענות, הספורטיביות, הגיבוש והרעב הבלתי פוסק לכבוש ולנצח, ראויים לא פחות מאשר להערצה. קבוצת ICL גאה להמשיך ולקחת חלק מנותני החסות הרשמיים לצוות של רז היימן והלל סגל ומאמינה כי דרכם משקפת את דרכנו לחתירה בלתי פוסקת למצוינות. רז והלל נחשבים לצוות נהגי מרוצי השטח הטובים בישראל ומהטובים בעולם, ונותנים השראה לנהגים רבים בתחום. קבוצת ICL מובילה בתחום ניהול שרשרת האספקה, שילוח בינ"ל וניהול מרכזים לוגיסטיים בארץ ובעולם. SHOW TIME מקבוצת ICL מובילה בתחום הובלת רכבים להדגמות, תחרויות, תצוגות וניסויים.

רז הימן מנבחרת "פוינטר- 3M" מציין כי "בשנה שעברה השתתפנו לראשונה בברסלאו בלקן. סיימנו במקום החמישי לאחר שרשרת אירועים ששיאם היה תיבת הילוכים שבורה אותה החלפנו בלילה הרביעי. אנו מאמינים בעצמנו, נאבק על המקום הראשון במטרה לממש את הפוטנציאל ולחזור בראלי הזה כמו בכל ראלי עם הישג ומקום על הפודיום. אנו רוצים להודות לנותני החסות שלנו: פוינטר שמאמינים ומשקיעים בנו לאורך כל השנים, לנותנת החסות החדשה 3M אשר הצטרפה אלינו, לחברת אוטולוקס יבואנית צמיגי Toyo האיכותיים והתחרותיים, לחברת ICL המשנעת את הצוללת במקצועיות רבה בשנתיים האחרונות, לניצן שקל מנכ"ל טלפארמה, להנפלד יבואני כננות WARN ולגילת לוויינים משווקי הטלפון הלוויני ברשת אירידיום. נשתדל לייצג את נותני החסות, המדינה ואותנו בכבוד, הוסיף הימן.

כל המשתתפים במאמץ (צילום דן בר-דוב )

יונתן פנטנוביץ', מנכ"ל 3M ישראל: "אנחנו גאים להעניק חסות לרז היימן והלל סגל, המסמלים מצוינות והתמדה, הערכים המובילים של 3M. הימן וסגל יצטיידו השנה במגוון טכנולוגיות חדישות מבית M3, כמו מערכת אוזניות תקשורת PELTOR, הנמצאת בשימוש של צוותי הראלי המובילים בעולם, ואשר נבחנה בתנאי דרך קשים במיוחד. המערכת מבודדת את רעשי הרקע החזקים, ובמקביל מאפשרת תקשורת צלולה וברורה בתנאים הקשים של המרוץ."

נותני חסות נוספים הם חברת אוטולוקס יבואנית צמיגי TOYO, אשר תספק את הצמיגים למרוץ; חברת ICL אשר תשלח את הרכב במכולה מישראל לורנה ובחזרה; הנפלד יבואן כננות WARN, טלפארמה וגילת סאטקום.

בנוסף, בפעם הראשונה יצאו רז והלל מצוות 'פוינטר '3M עם חליפות המירוץ החדשות של MOMO מדגם XL ONE, שהינו הדגם המקצועני של MOMO Italy, המיוצר מבד נומקס Tela 110 ומצטיין במשקל קל במיוחד (300 גר' למטר מרובע). החליפות נמסרו לצוות ע"י חברת אוטולוקס טיירס, יבואנית צמיגי Toyo לישראל, נותנת החסות הרשמית לצוות , שהיא גם היבואנית הבלעדית של מוצרי MOMO Italy לישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן