Skip to content

הוארך הסכם החסות בין ישראייר וקבוצת הכדורסל הפועל אילת

במסגרת ההסכם ישראייר תטיס למשחקים ואימונים במרכז הארץ ולאילת את שחקני ומאמני הקבוצה. גיל סתו סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "חיבור טבעי וברור"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הוארך הסכם חסות בין ישראייר וקבוצת הכדורסל הפועל אילת
במסגרת ההסכם תטיס ישראייר את שחקני, מאמני ומנהלי הקבוצה למרכז הארץ ובחזרה לאילת. גיל סתו סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "חיבור טבעי וברור"

חברת התעופה ישראייר ממשיכה גם בעונת המשחקים 2014/15 לתת חסות לקבוצת הכדורסל הפועל פתאל אילת. במסגרת הסכם החסות יודפס לוגו ישראייר על גב חולצות השחקנים ויופיע בשילוט במגרש הכדורסל הרשמי של הקבוצה. כמו כן תשולב קבוצת הכדורסל באירועים מרכזיים של ישראייר ובפעילות למען הקהילה שקבוצת ישראייר מארגנת.

בנוסף, תשמש ישראייר חברת התעופה הרשמית של הקבוצה ותטיס את שחקניה, מאמניה ומנהליה למשחקים ואימונים שיתקיימו במרכז הארץ, ובטיסות חזרה לאילת.

הסכם החסות הוא, כאמור, לעונת המשחקים 2014/15 והוא כולל אופציה לעונה נוספת, מתוך תפיסת עולם הדוגלת בשותפויות ארוכות טווח ובבניית תהליכי הצלחה.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר מסר: "החיבור של הפועל אילת בכדורסל למותג ישראייר הוא חיבור טבעי וברור. מעורבותה של ישראייר בקהילה האילתית הינה עמוקה ומושרשת מזה שנים רבות, זהו נדבך נוסף בתמיכה שלנו עם תושבי אילת בנוסף לאתר אינטרנט ייעודי שהקמנו שמאפשר הזמנות אך ורק לתושבי אילת והטבות ייחודיות. מדובר בקבוצה צעירה המייצגת את העיר אילת בליגת העל, עם מאמן בעל ניסיון, הישגים מרשימים, ומקצועיות העומדים בדיוק בערכים שאנו מזדהים איתם: הישגיות התחדשות מתמדת, מחויבות למצוינות והצלחה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן