Skip to content

אל על וג'ט בלו מרחיבות את הסכם הקוד שייר

שתי החברות הגישו למשרד התחבורה בארה"ב בקשה לאישור ההסכם המורחב, שיאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ל-35 מיעדי ג'ט בלו בארה"ב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על וחברת התעופה האמריקנית ג'ט בלו (JetBlue) פועלות לאישור הסכם קוד שייר מורחב ביניהן. שתי החברות הגישו למשרד התחבורה בארה"ב בקשה לאישור ההסכם המורחב. לאל על וג'ט בלו יש הסכם אינטרליין משותף, שנחתם ב-2010, המאפשר לנוסעי אל על להזמין טיסות המשך בחברת ג'ט בלו. הסכם הקוד שייר החדש יאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ל-35 מיעדי ג'ט בלו בארה"ב.

בכפוף לאישור הרשויות, עם אישור הסכם הקוד שייר בין שתי חברות התעופה, יוכלו נוסעי אל על לטוס במספר טיסה של החברה מישראל אל מגוון יעדים רב מנמלי התעופה של ניו יורק- JFK וניוארק, ומשם לישראל, בנוחות ובגמישות מקסימאלית.

22 טיסות בשבוע

אל על מפעילה עד 22 טיסות שבועיות מת"א לניוארק ו-JFK וההסכם מאפשר לאל על לבצע מכירה חופשית של כרטיסי טיסה ל-35 היעדים הכלולים בהסכם הקוד שייר, הכוללים בין השאר את בוסטון, שיקגו, פורט לודרדייל- הוליווד, לאס וגאס, אורלנדו, סאן פרנסיסקו, סאן חואן, יוסטון, וושינגטון, פאלם ביץ'.

ג'ט בלו פועלת כיום ב-86 ערים ברחבי ארצות הברית, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית.
הנוסעים ייהנו מהשירותים הניתנים בטיסות ג'ט בלו כגון: מערכת בידור אישית, חטיפים ומשקאות קלים ומושבים נוחים ומרווחים.

"לפעול כחברה גלובלית"

דוד מימון מנכ"ל אל על: "אנו גאים להרחיב את השותפות עם חברת התעופה ג'ט בלו, חברה מצליחה ובעלת מוניטין רב, שגודלה ומגוון נתיביה ושירותיה מדברים בעד עצמם. ההסכם של אל על עם ג'ט בלו הינו מהלך חשוב אשר פותח בפני הנוסע הישראלי והאמריקני אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל לצפון אמריקה ומשקף את אסטרטגיית אל על – לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל".

רובין הייס, מנכ"ל ג'ט בלו: " אנו שמחים להדק את שיתוף הפעולה עם אל על, שותפה חשובה של JetBlue מזה שנים רבות. שיתוף הפעולה החדש יהפוך את הזמנת הטיסות עבור לקוחותינו לפשוטה עוד יותר."

ג'ט בלו

ג'ט בלו היא חברת תעופה אמריקנית, אשר בסיסה הראשי נמצא בניו יורק ומפעילה טיסות פנים ארציות ברחבי ארה"ב, בין השאר בוסטון, שיקגו, פורט לודרדייל- הוליווד, לאס וגאס, אורלנדו, סאן פרנסיסקו, סאן חואן, וושינגטון, פאלם ביץ'. החברה מטיסה 30 מיליון נוסעים בשנה ל-86 יעדים ומפעילה 850 טיסות יומיות. החברה תחל לפעול בדצמבר גם לקראקס, בכפוף לאישור הרשויות. בטיסות ג'ט בלו, כל מקומות הישיבה נקבעים מראש, המחירים הם לכיוון אחד, אין צורך בשהיית לילה ומחיר הכרטיס כולל יחידת כבודה אחת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן