Skip to content

ביקור בית: מנות הילדים של 'ריבר'

רשת המסעדות האסייתית 'ריבר' מציעה את 'סעודת הדרקון': מנות אידיאליות לילדים, בליווי אינספור הפתעות, מתנות וכמובן פרסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ילדים זה עם מפונק מאוד מבחינת היצע קולינארי. יש ילדים שיאכלו רק שניצל או רק פסטה, אולם יש גם כאלו שידעו לפרק לובסטר או לתבול סושי בסויה. עם זאת, נדיר שנפגוש ילדים שיודעים לאכול את כל אבות המזון מדי ארוחה.

סניף רשת 'ריבר' המציע מנות לילדיםסניף רשת 'ריבר' המציע מנות לילדים

עתה יוצאת מסעדת 'ריבר' בתפריט ילדים חדש ומיוחד, ובו מוצעים שלל מנות ילדים, בליווי מבחר פרסים מסקרנים. דגמנו את סניף הרשת באיזור התעשיה של רחובות, וגילינו מספר הפתעות.

הסניף עצמו ממוקם על הרחוב הראשי של פארק המדע ברחובות, ולמרבה ההפתעה שאין כלל חניה באיזור, ה'ריבר' היה מלא עד אפס מקום. בשירות חינני ומלא ידע אודות התפריטים השונים (רגיל, עסקית, שתייה, כהילים וקינוחים), שולחנות העץ כבר ערוכים מראש לקבל את האורחים השונים.

גם אם לא כל רכיבי המנה מפורטים בתפריט, המלצרים ידעו להסביר על גודל המנות, הרטבים המלווים אותם, אלו תתאמנה לרגישים לסוכר, גלוטן, לקטוז או כל הגבלה אחרת, וזה בהחלט מראה כי המלצרים נהנים לבוא לעבודה ולהתלמד ברזי המרכיבים הסודיים של המנות.

אחד הביטויים היפים של סניף 'ריבר' ברחובות (ועוד שבעה סניפים נוספים מן המסעדה) הוא תפריט הילדים המעוצב והמתחשב. תחת הכינוי 'סעודת הדרקון', מוצעות מבחר מנות המתאימות לילדים עד גיל 12, כמו אצבעות שניצל בציפוי פנקו, המוגש עם צ'יפס בטטה (41 שקל), ילדים המעדיפים דגים ורודים מוזמנים לנסות את קוביות הסלמון עם אורז מאודה (41 שקל) או את ניגירי סלמון על הגריל – 3 יחידות (31 שקל), וכל זאת כולל שתייה – לימונדה או ענבים.

ממבחר ארוחות הילדים ברשת 'ריבר'ממבחר ארוחות הילדים ברשת 'ריבר'

חשוב לציין, פינוק הילדים לא נגמר כאן: כמובן שהתפריט ממנו בוחרים הילדים את המנות האישיות מלווה בתמונות צבעוניות, אלא הוא גם מגיע עם חוברת צביעה, קופסת עפרונות צבעוניים ופלייסמנטים שניתן לקשקש עליהם עד אין קץ. הדובדבן שבקצפת, שכל ילד מקבל כרטיס הגרלה עם פרסים: מהפשוט ביותר, ארטיק קינוח בסיום הארוחה, ועד ליוקרתיים ביותר, כמו כרטיס זוגי לספארי או כרטיס זוגי לסרט וכדומה. אין ספק, דיל משתלם.

עם הגעת המנות, ניכר שגודלה אינה מתאימה לילדים, אלא היא הרבה הרבה יותר גדולה. מניסיון אישי, לפחות חצי מן המנה תצטרכו לארוז הביתה. נראה כי המנות מגיעות בדיוק בטמפרטורה הנכונה, והילדים זוכים לבחור אם לאכול באמצעות צ'ופסטיקס או סכו"ם, ואם הם ממש קטנים – קהל המסעדה בוודאי יסלח להם אם יאכלו עם הידיים.

אצבעות שניצל בציפוי פנקו, המוגש עם צ'יפס בטטהאצבעות שניצל בציפוי פנקו, המוגש עם צ'יפס בטטה

היתרון הגדול בארוחה זו נמצא בכל האביזרים שמקבלים הילדים ברקע המזון: צבעים, ניירות ושאר אמצעי הפעלה. בצורה זו, ברגע שהקטנים מסיימים לאכול, ההורים יכולים סוף סוף להתענג על הארוחה שלהם, בזמן שהילדים מעסיקים את עצמם. אין ספק, הנאה משפחתית – רק בתורות.

יש לשבח את סניף 'ריבר' ברחובות בשל הדיוק במנות: אם זה בתיבול הנכון, בטמפרטורת הגשה, בניקיון ובשירות הזריז ומלא הידע. 'סעודת הדרקון' לילדים בהחלט משתלמת, ואם במקרה זכיתם באחד הפרסים הגדולים שבכרטיסי הגירוד המצטרפים לארוחה, אז אכלתם אותה בגדול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן