Skip to content

בודקים לחץ אוויר בצמיגים –שומרים על חג סוכות בטוח למטיילים

מתנדבי מועדוני עמותת "אור ירוק" בשיתוף חברת "דלק ישראל" וחברת "תדביק" ישתתפו בפעילות הסברה על נהיגה בטוחה ברחבי הארץ, במסגרתה יערכו בדיקות לחץ אוויר לצמיגי רכבים ותחולק במתנה "מעטפה ריחנית" לרכב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך חופשת סוכות יתפרסו מתנדבי מועדוני עמותת אור ירוק בעשרות מוקדים ברחבי הארץ בכדי לוודא כי כל המטיילים יזכו להגיע לחופשה ולחזור ממנה בשלום. המתנדבים יקימו דוכנים מיוחדים בהם יחלקו חומרי הסברה הכוללים טיפים לנהיגה בטוחה בחופשה ובנוסף יבדקו את לחץ האוויר בצמיגים של הרכבים הרבים, בכדי לוודא כי הם נוסעים באופן בטוח.

צילום אור ירוק

פעילות המתנדבים נעשית בשיתוף עם חברת "דלק ישראל", שבתחנות הדלק שלה יתמקמו רבים מן המתנדבים. נוסף על חומרי ההסברה, וכחלק מהפעילות בתחנות הדלק תחולק מתנה חדשנית וייחודית אשר יוצרה על ידי חברת "תדביק": מעטפה ריחנית הנקראת ClipAir. מעטפה ייחודית זו, נתפסת על מגן השמש של הנהג ומלבד היותה מפיצה ריח נעים היא כוללת מסרים חשובים של זהירות ובטיחות בדרכים ואף משלבת קופון הנחה למשקה מרענן שניתן למימוש בחנויות הנוחות מנטה.

בין המקומות אליהם יגיעו המתנדבים: אשקלון, הרצליה, באר יעקב, ראשון לציון, רחובות, בית שאן, בית ג'אן, דבוריה, חיפה, טבריה, קרית שמונה, כרמיאל, נהריה, עכו, צפת, קצרין, קרית אתא, באר שבע ועוד.

המתנדבים ידגישו בפני העוברים והשבים את חשיבות הזהירות בדרכים, במיוחד בעת חופשה. חומרי ההסברה אותם יחלקו יעסקו בנושאים שונים הקשורים לחופשה בטוחה, בדגש על חשיבות לחץ אוויר תקין בצמיגים שיכול להציל חיים. לחץ אויר שגוי גורם גם לשחיקת הצמיג לצריכת דלק גדולה יותר, ומעמיד את נוסעיו בסכנה אמיתית. המתנדבים הסבירו כי יש לערוך בדיקת לחץ אוויר בצמיגים בכל שבועיים, משום שלחץ האויר בצמיג יורד תמידית.

בין הטיפים הנוספים אותם יתנו המתנדבים לנהגים: לשים לב להולכי הרגל ולרוכבי האופניים בדרך ובשוליה, לרכב על אופניים עם קסדה, לא לדבר בטלפון סלולארי ללא דיבורית בזמן נהיגה, לוודא כי הצמיגים ברכב תקינים במיוחד בנסיעות ארוכות ובטיולים ולעצור לרענון כאשר חשים בעייפות בכדי לשמור על ערנות בזמן הנהיגה.

עמותת אור ירוק: "לצמיגי הרכב חשיבות עליונה משום שהם הגורם המקשר בין הרכב לכביש. לכן, על הנהגים ובמיוחד אלו הנוסעים לטיולים ולנסיעות ארוכות, לוודא כי לחץ האוויר בצמיגים תקין בכדי לשמור על חיי הנוסעים ברכב. עמותת אור ירוק מאחלת לכל עם ישראל חופשה בטוחה ונעימה".

דוד לרון, מנכ"ל דלק קמעונאות: "דלק ישראל מייחסת חשיבות רבה לשמירה על הבטיחות בדרכים ולחיזוק קשריה עם קהילת הנהגים. שיתוף הפעולה עם אור ירוק הוא צעד נוסף שנוקטת החברה במטרה לעודד נהגים להתרענן במהלך הדרך ולשמור על ערנות וזהירות בזמן הנהיגה. אחריות חברתית בכלל וקהילתית בפרט, כמו גם העמקת הקשר עם הנהג הישראלי, הם ערכים המנחים את החברה לאורך כל פעילותה וימשיכו להאיר את דרכה".

עמית דרורי, מנהל יחידה עסקית בחברת "תדביק": "אנו רואים בקמפיין זה חשיבות עליונה, קמפיין הסברה המציל חיים וזאת במיוחד שבזמני חג עם ישראל מרבה לצאת לטיולים ברחבי ישראל . אנו גאים להיות חלק מקמפיין הסברה זה ושמחים להציג לראשונה לקהל הישראלי את הייצור החדשני של החברה ה- ClipAir . חברת תדביק מאחלת לעם ישראל חג סוכות שמח , חופשה נעימה ונסיעה בטוחה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן