Skip to content

נחתם הסכם קוד שייר בין אייר ברלין ואלאיטליה

במסגרת זו יהיה נמל התעופה החדש מילאנו-לינטה זמין לכל טיסות אייר ברלין וחברת הבת שלה NIKI. ההסכם יאפשר טיסות המשך נוחות עם זמני המתנה מינימלים בברלין, דיסלדורף, מילאנו-לינטה ורומא. הסכם גומלין בין שני מועדוני הנוסע המתמיד יתחיל ב-1 בנובמבר השנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אייר ברלין ואלאיטליה חתמו על הסכם קוד שייר במטרה להציע מבחר אופציות ונוחות רבה יותר לנוסעיהן. כל 412 הטיסות השבועיות והישירות בין גרמניה, אוסטריה, שוויץ ואיטליה יהיו במסגרת ההסכם הזה, החל מעונת החורף הקרובה.

הפניות לנמל התעופה לינטה שבמילאנו

ביום ראשון הקרוב שלוש הטיסות היומיות של אייר ברלין מדיסלדורף וטיסות כפולות יומיות מנמל התעופה טגל שבברלין יופנו לנמל התעופה לינטה שבמילאנו, במקום לנמל התעופה מלפנסה שבמילאנו.

בנוסף, שלוש הטיסות היומיות המופעלות מווינה על ידי חברת NIKI, חברת התעופה האוסטרית שהינה חלק מקבוצת אייר ברלין יופנו גם הן לנמל התעופה לינטה.

הסכם מעבר לבסיסי האם

שתי החברות הסכימו על הסכם קוד שייר סלקטיבי, מעבר לבסיסי האם שלהן. כך למשל: אלאיטליה תסמן את הקוד "AZ" שלה על חלק מטיסות הפנים של אייר ברלין, כגון: ממינכן לקלן, דיסלדורף, המבורג וברלין. במקביל תסמן אייר ברלין את הקוד "AB" שלה בטיסות אליטליה מקומיות ובינלאומיות, שנבחרו דרך רומא ומילאנו-לינטה. למשל: נאפולי, ברינדיזי, רג'יו קלבר, אלגרו, אתונה או מלטה, כמו גם על חלק מהטיסות ארוכות הטווח לדרום אמריקה כמו סאו פאולו וריו דה ז'נרו.

אתמול פורסמו כל טיסות הקוד שייר בין שתי החברות במערכות ההזמנות של שתיהן, לטיסות שיתחילו מיום ראשון הקרוב.

מועדוני הנוסע המתמיד

במסגרת הסכם הקוד שייר נכלל הסכם בין שני מועדוני הנוסע המתמיד של שתי החברות, המאפשר לנוסעיהן להרוויח ולפדות בונוס מיילים (ק"מ) על המסלולים של כל נתיבי שתיהן. זאת, על כל הטיסות, החל מה- 1 לנובמבר 2014.

"מעלים משמעותית את רמת שירותינו"

מנכ"ל אייר ברלין וולפגנג פרוק-שאואר מסביר: "הסכם הקוד שייר עם חברת אלאיטליה מעלה לרמה חדשה את חשיבותה של אל איטליה עבור חברת אייר ברלין. אנו מעלים משמעותית את רמת שירותנו הן לטיסות עסקים הן לטיסות פנאי, על ידי תפעול טיסותינו לנמל התעופה מילאנו-לינטה, נמל התעופה הנוח ביותר לעסקים ומרכז האופנה במילאנו. יחד עם חברת אליאיטליה נציע את המסלול האטרקטיבי ביותר לטיסות ישירות ליעדים המובילים באיטליה וגרמניה".

"לוח טיסות רחב ואופטימלי"

מנכ"ל אלאיטליה גבריאלה דל טורצ'יו, מוסיפה: "אנו שמחים מאוד לחתום על הסכם משמעותי זה עם חברת אייר ברלין. הסכם זה, יאפשר לנו להציע לנוסעי אייר ברלין יותר טיסות ישירות בין איטליה וגרמניה ולוח טיסות רחב ואופטימלי לטיסות הלוך ושוב בטווחים קצרים. הסכם זה מחזק את תפקידה של אלאיטליה בפיתוח התנועה הזורמת בין שתי המדינות. אלאיטליה ממשיכה באסטרטגיה שלה, להסכמי פיתוח מסחרי עם חברות בינלאומיות גדולות, במטרה להציע מספר גדול יותר של יעדים ומסלולים ללקוחותיה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן