Skip to content

מיקי שטרסבורגר מונה מנכ"ל סאן דור

יחליף את אורי דנור שפורש מהחברה ומאל על לאחר 40 שנה במגוון תפקידים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מיקי שטרסבורגר. צילום: יוסי צבקר
מיקי שטרסבורגר. צילום: יוסי צבקר

מנכ"ל אל על, דוד מימון, הודיע על מינויו של מיקי שטרסבורגר למנכ"ל חברת הבת סאן דור, במקומו של אורי דנור. הוא נכנס לתפקידו החדש אתמול.

שטרסבורגר משמש החל מ-2009 בתפקידי ניהול באגף לוחות זמנים (לו"ז) ומערכות הפצה באל על, החל מ-2011 שימש כמנהל תחום לוח זמנים ורשת נתיבים בחברת אל על. כמו כן הוא משמש כחבר דירקטוריון בחברת הבת תמ"מ.

מיקי שטרסבורגר, בן 30, נשוי + 2, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

אורי דנור, אשר פורש מהחברה, שימש במשך שנותיו באל על בשורה של תפקידים ניהוליים ביניהם, סמנכ"ל המכירות, מנהל סניף ישראל, מנהל אל על בצפון אירופה, ראש אגף שיווק ומנכ"ל סאן דור.

דוד מימון אמר היום: "מיקי שטרסבורגר הוא מנהל צעיר ומוכשר אשר גדל באל על וכיום נחשב לאחד המנהלים המבטיחים בחברה. לאור זאת אני משוכנע, כי יזכה להצלחה גם בתפקידו כמנכ"ל סאן דור.מיקי הינו בעל ידע רב בתחומי התעופה והוכיח את עצמו בתפקידיו הקודמים באל על באגף לו"ז ומערכות הפצה, תפקידים הכוללים אחריות מסחרית תפעולית כבדת משקל. אני בטוח כי מיקי יבצע תפקיד חשוב זה על הצד הטוב ביותר.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאורי דנור על תרומתו לאל על ולסאן דור ב-40 שנות עבודתו בתפקידיו המגוונים. במשך כל תקופת שירותו בחברה הפגין אורי מקצועיות ומסירות רבה לחברה ולתפקידו."

סאן דור

החברה הוקמה ב-1 באוקטובר 1977 כחברה בת של אל על תחת השם "אל על שירותי שכר". בשנת 1981 שונה שמה ל "סאן דור, נתיבי אוויר בינלאומיים". הרבה שנים פעלה החברה כחברת תעופה לטיסות שכר, שחכרה מטוסים וצוותים מאל על. לפני כמה שנים בוטלה פעילותה כחברת תעופה והיא הפכה לחברה המשווקת טיסות, החכרת מטוסים, חבילות נופש ושירותים נוספים. בסיסה של החברה בנמל התעופה בן גוריון והיא נמצאת בבעלותה המלאה של חברת אל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן