Skip to content

קרי מגנה הביטויים המעליבים נגד נתניהו: "מביש ומזיק"

"אנחנו מגנים כל אדם שמשתמש בשפה כפי שנעשה בכתבה הזאת. זה לא משקף את הנשיא, זה לא משקף אותי. זה מביש, לא מתקבל על הדעת, מזיק ואני חושב שלא הנשיא ולא אני, שמענו את המילה הזאת מעולם במסדרונות הבית הלבן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תגובה ראשונה מפי דרג מדיני גבוה בארה"ב, על ההתבטאויות המעליבות כלפי נתניהו, שצוטטו ע"י העיתונאי ג'פרי גולדברג, בכתב העת "אטלנטיק", מפי בכירים בבית הלבן.

(צילום: הסטייט דיפרטמנט)
(צילום: הסטייט דיפרטמנט)

מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, אמר: "אנחנו מגנים כל אדם שמשתמש בשפה כפי שנעשה בכתבה הזאת. זה לא משקף את הנשיא, זה לא משקף אותי. זה מביש, לא מתקבל על הדעת, מזיק ואני חושב שלא הנשיא ולא אני, שמענו את המילה הזאת מעולם במסדרונות הבית הלבן".

קרי הוסיף: "אני לא יודע מיהם המקורות האנונימיים שכל הזמן מצטטים אותם, אבל הם מקשים על החיים".

אתמול הושמעו הסתייגויות וגינויים מפי דוברים. דובר מטעם הבית הלבן אמר כי "התגובות נגד נתניהו הן לא מכובדות, לא ראויות ואינן מייצגות את עמדת ממשל אובמה". דוברת מחלקת המדינה, ג'ן סאקי, אמרה: "ההתבטאויות האלו אינן ראויות והן אינן במקומן. יש לטפל בסוגיות באופן הולם ומכובד ולא בהתקפות אישיות. מלחמת מילים אינה מועילה לאיש. הדברים אינם מייצגים בשום אופן את עמדת ארצות הברית. יחסי ישראל וארצות הברית בלתי ניתנים לערעור".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן