Skip to content

כ-30 נציגים מישראל משתתפים ביריד התיירות הגדול בלונדון

כחלק מחבילת הסיוע של משרד התיירות לתעשייה בעקבות "צוק איתן", החברות שיציגו השבוע ביריד בביתן שהקים המשרד, זכו להפחתה בשיעור של 25% בדמי ההשתתפות. בין מטרות המשרד: קידום קווי תעופה חדשים לישראל, לרבות לאילת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון באילת. מנסים להחזיר את הבריטים לעיר הדרומית. (צילום: עירית רוזנבלום)
מלון באילת. מנסים להחזיר את הבריטים לעיר הדרומית. (צילום: עירית רוזנבלום)

 

משרד התיירת משתתף ביריד התיירות המקצועי   WTM  – World Travel Market שייפתח בלונדון מחר, יום ב', ויימשך ארבעה ימים. שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו יבקר ביריד וייפגש עם עמיתיו ממדינות שונות. ביריד צפויים לבקר כ-50,000 אנשי מקצוע מתעשיית התיירות העולמית, וביניהם סוכנים, תיירנים, נציגי חברות תעופה ועוד.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, ייפגש עם נציגים בכירים של חברות תעופה כדי לקדם פתיחת קווים חדשים לישראל, לרבות לאילת, ועם מארגני תיירות גדולים בקשר להסכמי שיווק. כמו כן יתקיימו פגישות לקידום כנסים בינלאומיים בישראל. המנכ"ל ייפגש גם עם נציגי ערוץ היורו-ספורט, בקשר לקמפיין שהמשרד מפרסם השנה בערוץ וכבר שודר באירועים מרכזיים כמו תחרות ה"טור דה פראנס" והמקבילה הספרדית "וולטה", למינוף אירועי הספורט בישראל ובמיוחד מרתונים ורכיבת אופניים.

הביתן הישראלי, שמוביל משרד התיירות, משתרע על פני 400 מ"ר. בביתן ישתתפו, לצד נציגי משרד התיירות, כ-30 חברות וגופים מתעשיית התיירות הישראלית, ביניהם מלונות, סוכני נסיעות, חברות תעופה, נציגי עמותות תיירות בארץ ועוד. כחלק ממתווה הסיוע בעקבות "צוק איתן", הופחתו דמי ההשתתפות בביתני משרד התיירות בתקופת הירידים הבינלאומיים הקרובה (עד אביב 2015) ב-25%. במסגרת היריד, יפעלו נציגי משרד התיירות להרחבת הפעילות מול תעשיית התיירות העולמית, תוך שימת דגש על קהל יעד המתעניין בדת, בהיסטוריה ובתרבות. המבקרים ביריד צפויים להיחשף ליותר מ-4,400 מציגים מהעולם.

אתר האינטרנט של יריד WTM, שהוא השני בחשיבותו אחרי יריד ITB המתקיים בברלין במארס
אתר האינטרנט של יריד WTM, שהוא השני בחשיבותו אחרי יריד ITB המתקיים בברלין במארס

אנגליה היא מדינת המקור החמישית במספר התיירים המגיעים ממנה לישראל, אחרי ארה"ב, רוסיה, צרפת וגרמניה. מתחילת השנה (ינואר-ספטמבר 2014) הגיעו לישראל כ-135,555 תיירים מאנגליה.

מנתוני סקר תיירות נכנסת לשנת 2013 של משרד התיירות עולה, כי התייר האנגלי הממוצע מוציא במהלך שהותו בארץ 1,926 דולר (372 דולר יותר מהתייר הממוצע), וזאת לאורך שהות ממוצעת של 9.4 לילות. 56% מהתיירים שנכנסו לישראל מאנגליה ב-2013 הגיעו לביקור חוזר, והיתר הגיעו לישראל בפעם הראשונה. אתרי הביקור הפופולריים בקרב התיירים מאנגליה הם הרובע היהודי והכותל המערבי (כ-61% מהתיירים ביקרו בהם), כנסיית הקבר (49% מהתיירים), ויה דולורוזה (44%), יפו העתיקה (43%), הר זיתים (40%), ובהמשך, בסדר יורד, גם כפר נחום, מגדל דוד, יד ושם וכנסיית הבשורה. 44% מהתיירים האנגלים הם נוצרים (קתולים ופרוטסטנטים בעיקר) ו-32% הם יהודים.

לדברי השר לנדאו: "אפשר וצריך להגדיל את מספר התיירים המגיעים אלינו מבריטניה. האנגלים אוהבים חופי ים, שמש ונופש – לנו יש את כל אלה להציע להם, ועוד אטרקציות רבות. לאחרונה השקנו קמפיינים לעידוד התיירות מבריטניה – לירושלים, לים המלח ולתל אביב ואנו מצפים לתוצאות בקרוב".

הקמפיין של משרד התיירות במשחק הכדורגל של מכבי תל אביב בברלין. עשרת אלפים מניפות רעש חיכו לקהל על כל כסא. (צילום: קמרה 4)
הקמפיין של משרד התיירות במשחק הכדורגל של מכבי תל אביב בברלין. עשרת אלפים מניפות רעש חיכו לקהל על כל כסא. (צילום: קמרה 4)

משרד התיירות מיתג את משחק מכבי בברלין

ואילו בהפסקה של משחק הניצחון של מכבי ת"א נגד אלבה ברלין, בסוף השבוע, יזם משרד התיירות הישראלי תחרות קליעה לסל מקו השלוש. למנצח מארבעת המתמודדים הגרמנים, שנבחרו באקראי מהקהל, הובטח פרס של חופשה בישראל – אלא שאיש מהם לא הצליח להכניס את הכדור לסל וכרטיס הטיסה נשאר במעטפה. במסגרת המשחק, שנבחר להיות "משחק השבוע" ביורוליג ושודר ב-70 ערוצי טלוויזיה באירופה – מיתג משרד התיירות עשרת אלפים מניפות רעש שחיכו לקהל על כל כיסא . פעילות פרסומית זו היא חלק מקמפיין נרחב בגרמניה לשיווק התיירות לישראל.

השר לנדאו: ״אני מברך את מכבי תל אביב שהביאו לנו גאווה גדולה. עכשיו יש לגרמנים סיבה כפולה לעבוד על הקליעות מקו ה-3. נקווה שהפעם הבאה תביא גם ניצחון של הנבחרת הישראלית וגם תיירים מגרמניה, שיוכלו לספר לחבריהם על חופשה בישראל״.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן