Skip to content

מתחילים להוריד מחירים באילת

מחירים אחידים, נמוכים ובפיקוח, כמהלך ראשון להורדת מחירים בעיר אילת על ידי העיריה, התאגיד העירוני והתאחדות המלונות. המחיר נקבע לפי ממוצע החופים בארץ ובהפחתת המע"מ. מעתה תוכלו לרכוש בקבוק מים קטן בחמישה שקלים וגדול בעשרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מתוך הקמפיין. פועלים להקטנת יוקר המחייה ולהוזלת השהייה לתיירים המגיעים לעיר
מתוך הקמפיין. פועלים להקטנת יוקר המחייה ולהוזלת השהייה לתיירים המגיעים לעיר

עיריית אילת, התאגיד העירוני לתיירות והתאחדות מלונות אילת השיקו היום, א', קמפיין חדש בטלוויזיה המציג את מחירון החופים האחיד והמוזל.

מעתה אפשר יהיה לחסוך בעלויות הנופש ברוב חופי אילת ובכך מקווים שם שתשודרג חוויית הנופש בעיר. מדובר בשלב ראשון בתכניתה של עיריית אילת לפיקוח על המחירים ולהורדתם. במהלך השנה הקרובה, צפויות פעולות נוספות בתחום, שנועדו למצב את אילת כעיר תיירות מובילה – בירת הנופש של ישראל.
לפי המחירון החדש, מחיר בקבוק מים קטן יעמוד על 5 שקל, בקבוק מים גדול – 10 שקל, שתיה קלה – 8 שקל, קרטיב – 4 שקל, בירה 1/2 ליטר – 18 שקל, בירה 1/3 – 24 שקל, מנת צ'יפס גדולה – 20 שקל, כיסא נוח – 6 שקל, מיטת שיזוף – 12 שקל.

המחירון עצמו מוצג על גבי שלטים בכניסה לכל חוף בו מוצע המחירון המומלץ. הרוב המוחלט של מפעילי החופים הצטרפו למהלך העירוני והעירייה מקווה כי החופים הבודדים שטרם הצטרפו – שלושה מתוך 25 חופים – יעשו כן בהקדם.

לטובת קביעת המחירון החדש, ביצעה בקיץ האחרון סיירת התיירות של עיריית אילת סקר השוואת מחירים בכל ערי החוף בארץ, כאשר מהממוצע הופחת שיעור המע"מ ובהתאם לכך, נקבעו המחירים המומלצים בחופים.

המהלך נועד להשביח את המוצר התיירותי ולעודד את התיירות לאילת גם בימי החורף
המהלך נועד להשביח את המוצר התיירותי ולעודד את התיירות לאילת גם בימי החורף

ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, אמר כי המהלך נועד להשביח את המוצר התיירותי ולעודד את התיירות לאילת גם בימי החורף. "הקמפיין חושף בפני ציבור התיירים בישראל את המחירים החדשים והנוחים בחופי אילת, בנוסף למגוון אפשרויות לינה לכל כיס, מרכזי קניות פטורים ממע"מ, מגוון אטרקציות, שפע מקומות בילוי ומסעדות ובעיקר אקלים קייצי שנמשך כמעט כל השנה".

סגן ומ"מ ראש העירייה אלי לנקרי, המשמש גם כיו"ר התאגיד העירוני לתיירות הוביל את המהלך כחלק מהמגמה העירונית להביא לכך שהפטור ממע"מ הנהוג בעיר יגולגל במלואו אל הצרכנים, תושבי אילת ואורחיה. הוא אמר כי "בצעדים אלה אנו פועלים להקטנת יוקר המחייה ולהוזלת השהייה לתיירים המגיעים אליה. חופי הים הקסומים של אילת הפתוחים לרחצה במשך כל ימות השנה, הם החופים הנקיים והיפים במדינה והיום גם הזולים ביותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן