Skip to content

ישראל וספרד מתמודדות על אירוח משחקי גביע העולם של פיב"א לכדורסל נשים 2018

היום הודיעה פיב"א לאיגוד הכדורסל כי שתי מדינות בלבד נותרו במירוץ על אירוח גביע העולם של פיב"א לכדורסל נשים 2018: ספרד וישראל. ההחלטה הסופית בנושא תתקבל בחודש דצמבר הקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום ששי האחרון הגיעו מיגל קרדנאל, שר הספורט הספרדי וחוזה לואיס סאאז, נשיא איגוד הכדורסל בספרד (FEB) לבית פיב"א שבמייס, שוויץ. קרדנאל וסאאז התקבלו על-ידי הוראסיו מורטורה, נשיא פיב"א, איבן מאניני, נשיא פיב"א לשם כבוד, ופטריק באומן, מזכ"ל פיב"א, והגישו להם באופן רשמי את מועמדותה של מדינתם לארח את משחקי גביע העולם של פיב"א לכדורסל נשים 2018.

שנת 2018 תהיה הפעם הראשונה שאירוע הדגל של פיב"א ייקרא "גביע העולם של פיב"א לכדורסל נשים", במקום "אליפות העולם בכדורסל נשים" כפי שכונה עד כה.

משמאל לימין: חוזה לואיס סאאז, נשיא איגוד הכדורסל בספרד; הוראסיו מוראטורה, נשיא פיב"א; פטריק באומן, מזכ"ל פיב"א; מיגל קרדינל, שר הספורט הספרדי; איבן מאניני, נשיא פיב"א לשם כבוד. צילום: fiba.com
משמאל לימין: חוזה לואיס סאאז, נשיא איגוד הכדורסל בספרד; הוראסיו מוראטורה, נשיא פיב"א; פטריק באומן, מזכ"ל פיב"א; מיגל קרדינל, שר הספורט הספרדי; איבן מאניני, נשיא פיב"א לשם כבוד. צילום: fiba.com

ישראל, המועמדת השנייה, עתידה להגיש את הצעתה הרשמית לאירוח המשחקים לאחר שיתקיים בארץ סיור התרשמות של נציגי ועדת הערכה מיוחדת מטעם פיב"א העולמית. ועדת ההערכה זו תמליץ לאנשי הועד המנהל של פיב"א בדבר זהותה הסופית של מארחת המשחקים.

לינה ואלין קאנצי, ראש הועדה, ופדראג בוגוסאבלייב, האחראי על האירועים בפיב"א העולמית, יסיירו בארץ ויתרשמו מהאולמות השונים והמתקנים שאמורים לשמש את משתתפי האליפות. אל שני נציגי הועדה יתלוו בארץ אנשי איגוד הכדורסל – עמירם הלוי, יו"ר האיגוד, יעקב בן שושן, מנכ"ל האיגוד, טל נתן, ראש האגף המקצועי נשים באיגוד, עירית מלכה, יו"ר ועדת נשים וברוך זלינגר.

העובדה שבארץ יש כבר כעת שני אולמות המכילים 10,000 מקומות, עוד אחד המכיל 5,000 מקומות ובקרוב ייפתח אולם שני בחולון, מעמידה את ישראל בשורה הראשונה של המדינות שמסוגלת לארח אירועים בינלאומיים מכל סדר גודל, לרבות אליפות עולם.

[related-posts title="עוד בספורט:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן