Skip to content

מוצרי מזון חדשים על המדף: בריאות וממתקים

מגוון גדול של מוצרים רעננים מקשטים את מדפי המזון ברשתות השיווק והחנויות המתמחות • מגפון בודק מה חדש על המדף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לחם בלי גלוטן

חברת "בר-אל", מהמובילות בישראל בשוק המוצרים ללא גלוטן, היא הראשונה בארץ המייצרת לחם קל (מופחת קלוריות: כ-155 קלוריות ל-100 גרם) ללא גלוטן. הלחם הקל נמכר ללא תוספת סוכר ועם גרעיני צ'יה. גרעינים אלו נחשבים למזון על ומכילים ערכים תזונתיים רבים: נוגדי חמצון, חומצות שומן מסוג אומגה 3, חלבון, סידן, סיבים תזתוניים וכן ויטמינים ומינראלים רבים. ידוע כי גרעיני הצ'יה מסייעים בסילוק רעלים, מונעים מחלות לב וכלי דם, מאזנים את רמת הסוכר ומחזקים את מערכת החיסון. כאמור, הלחם הוא ללא תוספת סוכר, ללא לקטוז, ללא קזאין, ללא שומן טראנס וללא כולסטרול.

מחיר לכיכר לחם במשקל 500 גרם: 23 שקל.

בר-אל - לחם קל עם גרעיני צ'יהבר-אל – לחם קל עם גרעיני צ'יה

לחם אקטיבי

קבוצת "מאפיות ברמן" מציגה פיתוח טכנולוגי חדשני: לחם ברמן אקטיב מ-100% קמח חיטה מלא ומכיל סיבים פרה-ביוטיים, התורמים לתהליך עיכול טוב יותר, לתזונה מאוזנת ומסייעים במחלות במעי הגס. הכמות הכוללת של הסיבים התזונתיים בלחם היא 11.4 גרם ב-100 גרם מוצר, המהווים כ-46% מהתצרוכת היומית המספקת לנשים וכ-30% מהתצרוכת היומית המספקת לגברים. בלחם עצמו אין תוספת סוכר, אין שומן טראנס ועומד בדרישות תקן "אפשרי בריא" של משרד הבריאות. הלחם מצטרף לנבחרת 12 הלחמים של המיוחדים של מאפיית ברמן.

מחיר לכיכר לחם במשקל 750 גרם: 17 שקל.

ברמן אקטיב - לחם פרה-ביוטיברמן אקטיב – לחם פרה-ביוטי

שניצל להכנה ביתית

חברת "עוף טוב" משיקה בימים אלו מוצר חדשני בשוק הישראלי: "שניצל להכנה ביתית". מדובר בשניצל שלא טוגן כלל ועשוי מחזה עוף טרי (נתח שלם), מתובל ומצופה בפירורי לחם. המוצר הוקפא לפני שטוגן, כך שמוכן לטיגון או לאפייה ביתית. הרעיון חוסך את כל הבלגן הכרוך בהכנת שניצלים: הכנת העוף (חיתוך וניקוי), טבילה בקמח, ביצה, תבלינים ופירורי לחם, וכמובן את כל נושא הכלים המלוכלכים בכיור. בצורה זו, תמיד יש שניצל ביתי וטרי שרק עכשיו טוגן. חשוב לציין, כי המוצר עשוי 100% רכיבים טבעיים: ללא חומרים מייצבים, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומט או צבעי מאכל.

מחיר לחבילת שניצל במשקל 500 גרם: 27.90 שקל.

עוף טוב - שניצל להכנה ביתיתעוף טוב – שניצל להכנה ביתית

מיני קוקיס קינמון

חברת "כרמית ממתקים" מחדשת את סדרת עוגיות מיני קוקיס ומשיקה אותם גם בטעם קינמון. העוגיות, בצורות מלבניות, נחשבות לפינוק מתוק ופריך לצד קפה ותה, ומצוינות אף כקראמבל מיוחד לעוגות. המהדורה בטעם קינמון מצטרפת למגוון המוצרים בסדרת מיני קוקיס: שוקולד צ'יפס, שוקולד, חמאה, מרוקניות ועוגיות חמאה ללא תוספת סוכר.

מחיר לקופסה בת 600 גרם: 19.90 שקל.

כרמית - מיני קוקיס בטעם קינמוןכרמית – מיני קוקיס בטעם קינמון

נטיפי שוקו צ'יפס לבן

מסתבר שכרמית עומלת על השמרים, רב משמעית, ומשיקה חדשנות קולינארית לחובבי האפייה: נטיפי שוקו צ'יפס לבן, המיועדים לאפייה ולקישוט של מגוון קינוחים. נטיפים אלו מכילים בתוכם חמאת קקאו, ומצטרפים למגוון המוצרים בסדרה: שוקולד צ'יפס 60% מוצקי קקאו וטבלת שוקולד לאפיה 400 גרם.

מחיר לשקית נטיפי שוקולד במשקל 250 גרם: 11.90 שקל.

כרמית - שוקולד ציפס לבןכרמית – שוקולד ציפס לבן

כפית מהפכנית להכנת קפה

חברת נביזגו (Navigazo), המתמחה בפיתוח מוצרים וגאדג'טים, פיתחה מוצר חדשני: Cup It – כפית הכוללת תאי אחסון עם חומרי הגלם להכנה נוחה של משקה חם – נס קפה, קפה שחור או תה. המוצר המקורי מאפשר להכין את המשקה בכל מקום ובכל זמן, תוך שמירה על טריות חומרי הגלם והיגיינה. כל כפית כוללת 3 תאים המכילים את המרכיבים להכנת המשקה: קפה שחור, נס קפה או תה, ולאחר מכן ניתן לבחור אם רוצים המתקה: סוכר לבן, סוכר חום או סוכרזית. בנוסף, יש תא שלישי המכיל אבקת חלב. המוצר, כאמור, קומפקטי מאוד, נייד, שומר על טריות חומרי הגלם וניקיון הסביבה.

מחיר ליחידה בודדת של Cup It – 3 שקלים, או במארז של 10 יחידות – 25 שקלים.

Cup It של חברת נביזגוCup It של חברת נביזגו

חטיף צ'יפס שאינו מטוגן

חברת "Mana", המתמחה בייצור חטיפים, משיקה חטיפי צ'יפס תחת מותג Air Pops – חטיף צ'יפס לא מטוגן ולא אפוי. מוצרי הסדרה מיוצרים בטכנולוגיה של לחץ אוויר חם, ובכך נמנע הצורך בטיגון, וערכי השומן יורדים הנמוכים לא פוגעים בטעם החטיף או בפריכותו. בכל חטיף פחות מ-60% שומן מצ'יפס מטוגן, 75% פחות שומן רווי ו-25% פחות קלוריות. הסדרה מגיעה בשלב ראשון בשני טעמים: טעם טבעי וטעם גריל.

מחיר לאריזת צ'יפס בת 40 גרם: 4.90 שקלים.

אייר פופס טבעיאייר פופס טבעי

סינרי מטבח בעיצובים מקוריים

חברת "ביפור-מרקט" מציעה את סינר פלוס: סינרים בעיצוב מקורי המעוטרים במתכונים של מאכלים ומאפים ממטבחים שונים ברחבי תבל. ניתן לרכוש את הסינר כמתנה מקורית עם קריצה הומוריסטית לחובבי המטבח והבישול. בין המתכונים המופיעים על הסינרים: פסטה מאיטליה, אוכל מסורתי מהמטבח התאילנדי, תפריט גורמה צרפתי, מאכלי רחוב מרוקניים ואוכל פופולארי אמריקני. המתכונים מודפסים בכוונה הפוך, כך שהבשלן יוכל לקרוא את המתכון בזמן הבישול עצמו. חומר הגלם הוא 100% פוליאסטר, כך שניתן לכבסו בקלות.

מחיר לסינר עם מתכון: 60 שקל, להשיג ב-www.b4market.co.il

סינר עם מתכוןסינר עם מתכון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן