Skip to content

נחתם הסכם קוד שייר בין אל על ל-jetblue

ההסכם יאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ל-36 מיעדי JetBlue בארה"ב, ביניהם: שיקגו, פורט לודרדייל- הוליווד, לאס וגאס, אורלנדו, סאן פרנסיסקו, סאן חואן, יוסטון, וושינגטון, פאלם ביץ'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אל על וחברת התעופה האמריקנית JetBlue חתמו על הסכם קוד שייר. כתוצאה מכך החל מ- 9 בנובמבר השנה אפשר יהיה לרכוש באתר אל על, במוקד הלקוחות של החברה ואצל סוכני הנסיעות, כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ל-36 מיעדי JetBlue בארה"ב.

הסכם הקוד שייר בין שתי חברות התעופה, מאפשר לנוסעי אל על לטוס במספר טיסה של החברה מישראל אל מגוון רב של יעדים מנמלי התעופה של ניו יורק- קנדי וניוארק, ומשם לישראל, בנוחות ובגמישות מקסימאלית.

אל על מפעילה עד 22 טיסות שבועיות מת"א לנמלי התעופה קנדי וניוארק וההסכם מאפשר לה לבצע מכירה חופשית של כרטיסי טיסה ב-36 היעדים הכלולים בהסכם הקוד שייר, הכוללים בין השאר את שיקגו, פורט לודרדייל- הוליווד, לאס וגאס, אורלנדו, סאן פרנסיסקו, סאן חואן, יוסטון, וושינגטון, פאלם ביץ'.

ג'ט בלו פועלת כיום ב-86 ערים ברחבי ארצות הברית, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית.

מנכ"ל אל על דוד מימון אמר: "ההסכם החדש יאפשר לנוסעי אל על להגיע למאות יעדי המשך בחיבוריות נוחה וזמינות מקסימלית וירחיב את סל המוצרים שמציעה אל על לנוסע הישראלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן